Jeg er gravid i uge 29 og har en masse humørsvingerig, jeg kan gå og være ekstrem glad og pludselig føle mig så fed, grim, ulækker og alt negativt, det gør sådan at jeg helst vil være alene og ligger og græder og ønsker selvfølgelig trøst fra manden, men når han vil have en forklaring på hvad der er galt, siger jeg jo det mig selv som jeg ikke er tilfreds med og jeg har altid haft svært med at acceptere min krops udvikling, + når vægten stiger. Han forstår mig ikke, og fniser af det, og siger surt elsker du ikke mig er du ikke glad for du skal være mor, og siger alt muligt på en sur tone, så vender han sin ryg og gider ikke snakke med mig. Jeg græder selvfølgelig videre og bliver endnu mere utilfreds med mig selv og føler mig oveni købet alene og ensom, til sidst prøver jeg at tag mig sammen så der ikke sker noget med min kommende baby, for jeg elsker det overalt på jorden og hader mig selv når jeg pludselig er ked af det.
Pyt, det her skete så igår nat, og så var vi gode venner her imorges igen, vi gjorde rent hele huset, jeg tog alt støvet med en klud og han støvsugede, så vaskede jeg toiletter og badeværelset. Og så var jeg igang med at gøre mig klar, så begynder han og surmule over at jeg ikke gad give ham min Tlf for 2-4 mdr siden til at han skulle ringe til sine forældre som bor i udlandet, så sagde jeg jo at han havde gjort det samme da mine forældre var ude og rejse, men alligevel gav jeg ham den, og der gad han ikke alligevel.
Mine forældre har inviteret os og nogle andre, og nu gider han ikke pga. Det der var sket for nogle måneder tilbsge, synes det pisse latterligt og er skide ked af det, men nu må jeg ringe og aflyse at vi ikke kommer alligevel, og vil bare gerne være glad, men det for jeg ikke lov til at være... :-(
Anmeld