Lærke har selv valgt at nu vil hun sove på sit eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

jlp90

Hej.

Min datter er efterhånden 26 måneder næsten og har aldrig ville sove i hendes egen seng. Hun har skreget som en besat når vi har forsøgt. I går siger hun så efter vi er gået i seng at hun vil sove på sit eget værelse. Jeg går med hende derind og synger en godnat sang til hun sover også sov hun derinde hele natten. Jeg har dog ikke sovet så godt da jeg var bange for ikke at kunne hører hende . Jeg er så stolt i dag Er så glad for at hun pludselig selv vil sove på sit værelse, for har ikke haft lyst til at tvinge med skrig og skrål til følge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

B&J

sikke en stor pige du har dig 

og kan godt forstå det med du ikke kan høre hende sådan har jeg det også ind i mellem men høre ham nu altid afligevel

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Hvor er hun dygtig Nu er hun åbenbart klar, så skla moren også bare lige blive det
Bare rolig, du skal nok høre hende, og også hurtigt vænne dig til at hun sover på sit eget værelse

Anmeld

28. juli 2012

jlp90

Nessie skriver:

Hvor er hun dygtig Nu er hun åbenbart klar, så skla moren også bare lige blive det
Bare rolig, du skal nok høre hende, og også hurtigt vænne dig til at hun sover på sit eget værelse

ja, det er underligt, at noget som man selv har syntes, at hun skulle lærer pludselig medfører ,at man syntes hun er blevet så stor og selvstændig . Jeg håber at sove bedre og mere tungt i nat. Hendes far vågner alligevel hvis en nål rammer gulvet, så vi skal nok hører hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.