Kan man godt have denne på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

KakaoDrik

Den er enkelt og behagelig og du er gravid. Det skal være den 

En brudekjole skal symbolisere uskyldighed for at farven bæres troværdigt. Er bruden jomfru? For hvis ikke så kan hvem som helst da troppe op i en hvid kjole. Hvis end ikke bruden respeketere de religøse regler så kan hun heller ikke forvente at andre følger traditioner herunder mht andre kvinders valg af deres kjolers farve.

Bær den kjole du har lyst til at bære 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

UnderCover37

FamilenStorm skriver:

Hun sagde god for den.. :-) men tog den på i aften til svendegilde, så går på udkig efter en ny i løbet af ugen :-)

Herligt

Anmeld

29. juli 2012

Malene76

FamilenStorm skriver:

Hun godkendte kjolen, men kigger efter en i løbet af ugen.. Hvis hun nu ikke har kunne lide at sige fra.. :-)

Men har hun godkendt den, så er det jo ok. Hun fik jo chancen for at sige fra, selvom det evt. var svært for hende.  God fest.

KH Malene

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

Malene76 skriver:

Men har hun godkendt den, så er det jo ok. Hun fik jo chancen for at sige fra, selvom det evt. var svært for hende.  God fest.

KH Malene

Det gjorde hun... Men tog den på til svendegilde i aftes, og ja dur ikke til hvide kjoler.. hehe..

Men har besluttet at jeg går lige går på kjoleudkig igen i løbet af ugen (så har jeg jo undskyldning for at kunne købe en mere ) Og hvis jeg så ikke finder en, ved jeg at det er ok at tage den på...

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

KakaoDrik skriver:

Den er enkelt og behagelig og du er gravid. Det skal være den 

En brudekjole skal symbolisere uskyldighed for at farven bæres troværdigt. Er bruden jomfru? For hvis ikke så kan hvem som helst da troppe op i en hvid kjole. Hvis end ikke bruden respeketere de religøse regler så kan hun heller ikke forvente at andre følger traditioner herunder mht andre kvinders valg af deres kjolers farve.

Bær den kjole du har lyst til at bære 

Den er fantastisk at have på.. Man mærker den jo stort set ikke...

Men ser om jeg kan finde et alternativ, hun har dog godkendt den Så hvis jeg ikke kan finde en ny, ved jeg at jeg har den..

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

FamilenStorm skriver:

Hej Piger...

Må lige høre jeres mening om denne Kjole.. Har endelig fundet en kjole til det bryllup vi skal til næste weekend... Er gravid, så var lykkelig da jeg fandt denne kjole som jeg både kunne lide, sidder godt og som ikke strammer nogen steder...

MEN der er jo lidt hvid på.. Så er sådan kommet i tvivl om der er for meget eller om det er ok, når det sorte bryder.. Har en sort halskæde på til og sorte sko...

Hvad siger i? Kan jeg tillade at have den på?

På forhånd tak..

Hm.. jeg ved det ikke rigtig.. men ellers så spørg bruden om hun synes det ville være ok ?

Anmeld

29. juli 2012

FamilenStorm

Laura. skriver:

Hm.. jeg ved det ikke rigtig.. men ellers så spørg bruden om hun synes det ville være ok ?

HAr spurgt hende og hun har godkendt den, men tager lige på kjoleudkig alligevel, og ser om jeg kan finde et alternativ.. Ellers ved jeg at jeg kan tage den på hvis det går helt galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.