Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er i bare super dygtige
B&J skriver: ej hvor er i bare super dygtige
NinaNymannMadsen skriver: mange tak. min datter har også lavet et hjerte selv til sin morfar han skal ha i dag da han fyldte år igår.
mange tak. min datter har også lavet et hjerte selv til sin morfar han skal ha i dag da han fyldte år igår.
ej hvor er hun bare dygtig det bliver han bare super super glad for
B&J skriver: ej hvor er hun bare dygtig det bliver han bare super super glad for
NinaNymannMadsen skriver: ja det syntes jeg også hun er. tror bestemt også han bliver rigtig glad for det. han ved hun har lavet noget men hvad ved han ikke.
ja det syntes jeg også hun er. tror bestemt også han bliver rigtig glad for det. han ved hun har lavet noget men hvad ved han ikke.
ej hvor bliver det spænde
der er ikke noget bedre ind personlige gaver
B&J skriver: ej hvor bliver det spænde der er ikke noget bedre ind personlige gaver
NinaNymannMadsen skriver: nej nemlig og så ved jeg han får noget i gave. for er med i en gave fra min morfar af og det er kun måske han kommer ned til mine forældre idag. det nemlig alt efter vejret.
nej nemlig og så ved jeg han får noget i gave. for er med i en gave fra min morfar af og det er kun måske han kommer ned til mine forældre idag. det nemlig alt efter vejret.
jamen det er jo super fint så ja øv øv det dumme vejr hvor blev solen lige af
B&J skriver: jamen det er jo super fint så ja øv øv det dumme vejr hvor blev solen lige af
Hvor er de fine
Det er da en hyggelig hobby I begge kan være med til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128