kan i hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvis man vælger at gå fra sin kæreste og der er børn inblandet

må man så godt flytte???

min mand og jeg bor i en by på sjælland, men jeg vil gerne tilbage til Lolland?

såå ja kan jeg tage dem med mig??

jeg VED at han vil nægte mig flytning hvis ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

B&J

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke må flytte self må mand det...

men det er jo det med længden ved ikke lige hvordand et er men det kan man jo altid ringe og høre af med tror nu nok der er nogle enligemødre her inde der kan give dig et svar

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke må flytte self må mand det...

men det er jo det med længden ved ikke lige hvordand et er men det kan man jo altid ringe og høre af med tror nu nok der er nogle enligemødre her inde der kan give dig et svar

tak

ja det håber jeg

for jeg vil gerne ned til min familie og venner, jeg duer ikke til det her sjælland

Anmeld

28. juli 2012

miig1989

Ved ikke helt hvad reglerne er..
Men hvis i har fælles forældremyndighed, tror jeg ikke man bare må flytte børnene med , men ved det ikke ?

Anmeld

28. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

tak

ja det håber jeg

for jeg vil gerne ned til min familie og venner, jeg duer ikke til det her sjælland

det kan jeg godt forstå når du gerne vil flytte men jeg tror da sagten i kan for der er jo bil tog og busser så man kan jo sagtens kommefrem og tilbage

Anmeld

28. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

Hvis man vælger at gå fra sin kæreste og der er børn inblandet

må man så godt flytte???

min mand og jeg bor i en by på sjælland, men jeg vil gerne tilbage til Lolland?

såå ja kan jeg tage dem med mig??

jeg VED at han vil nægte mig flytning hvis ikk

Du må flytte lige derhen hvor du vil.. men du må ikke tage bøenene med dig.. du skal meddele din flytning 6 uger inden du flytter.. og så kan han forhindre børnene i at flytte ved at søge om at få bopælsretten .. den får han højest sansynligt hvis de har en hverdag på sjælland, så står du meget svagt medmindre der er meget små børn indblandet som stadig ammer . 

men ring og snak om dine muligheder med stfv. men hvis han vil beholde børnene hos sig så får i højest sansynligt en ordning hvor du har dem hver anden weekend.. 

håber han lader dig tage børnene med 

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

Du må flytte lige derhen hvor du vil.. men du må ikke tage bøenene med dig.. du skal meddele din flytning 6 uger inden du flytter.. og så kan han forhindre børnene i at flytte ved at søge om at få bopælsretten .. den får han højest sansynligt hvis de har en hverdag på sjælland, så står du meget svagt medmindre der er meget små børn indblandet som stadig ammer . 

men ring og snak om dine muligheder med stfv. men hvis han vil beholde børnene hos sig så får i højest sansynligt en ordning hvor du har dem hver anden weekend.. 

håber han lader dig tage børnene med 

ja men så flytter jeg ikk

for mine børn kan jeg aldrig undvære! så kunne jeg ligeså godt ikk eksitere

og nej jeg vil ikk mene han har dem ret meget
dett handler om 2 børn på 2 måneder og en på 2 år
som ikke bliver ammet, alså den lille

jeg går hjemme med dem begge

hvor at han arbejder (når han gider)

så jeg har dem over 75 % af tiden selv

Anmeld

28. juli 2012

KarinaA

Anonym skriver:

ja men så flytter jeg ikk

for mine børn kan jeg aldrig undvære! så kunne jeg ligeså godt ikk eksitere

og nej jeg vil ikk mene han har dem ret meget
dett handler om 2 børn på 2 måneder og en på 2 år
som ikke bliver ammet, alså den lille

jeg går hjemme med dem begge

hvor at han arbejder (når han gider)

så jeg har dem over 75 % af tiden selv

det ændre desværre ikke på at han har ligeså meget ret til dem som du har, når de ikke ammes, så kan faren ligeså godt passe dem.. 

men jeg synes at du skal ringe og snakke med stfv.. 

men chancen for at få lov at flytte helt til lolland er MEGET lille hvis han vil have dem.. han kan ikke bestemme hvor du flytter hen, men børnene kan ikke bare flytte adr. og han får højest sansynligt bopælsretten over dem hvis han vil have den, nu det er dig der vil flytte dem væk fra deres vandte omgivelser... 

det er sørgeligt at det skal være sådan når man tager sig mest af børnene.. men det betyder intet i amtets øjne.. for hvis han er i stand til at madde skifte og give kærlighed, så kan han ligeså godt have dem som dig 

er også selv meget glad for at jeg valgte at flytte inden min datter blev født, ellers havde jeg siddet fast på sjælland de næste 18 år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.