hvor er jeg ked og træt af det
min mand er sejler, og har lige været væk i 5 dage
han kommer så hjem igår, og jeg har de sidste 3 dage stået med en syg søn på 2 år, og en lille morpattet baby på 13 uger

sååå allerede der har jeg mit at se til, især når den store kaster op

så er der alså en del vasketøj

NÅ mine nætter har jo i forvejen pga den lille ikke været kanon gode, så har nok samlagt fået 4 ½ time pyyyyyy

og oven i hatten, har vi en trusel oven i hovedet fra en sindsyg mandsperson vi faktisk troede var ude af verden , men efter 2år troppede han op på vores adresse

så kom lige og spørg om jeg er bange

for han truer med tæsk og at vi skal passe på, så jeg tør knap gå ud for min dør

min mand kommer så hjem igår aftes, jeg spørger ham om han vil tage den lille så jeg kan komme i bad. trænger virkelig til det da den store som sagt ikke har haft det godt

han får den lille som straks står i gråd! og vil have sin mor igen ÆJJJ , nå, så ned i vippestolen og med ud på badeværelset, og bare man kan se mor imens, såå går det lige

idag da jeg så står op, stadig med en syg søn, så bliver jeg noget pyyy for heldigvis er faren her jo, jeg spørger ham om han ikke gidder og orden vores udestue så skal jeg nok støvsuge, JO JO !
menn gør han det? NEJ! for han kan ikke løsrive sig fra sin computer

jeg spørger ham så om han ikke gider hjælpe mig bare lige en time, så vi lige kan støvsuge og vaske gulv, så her så ordentligt ud igen

inden at han tager afsted så jeg ikke står med det hele selv, men jeg får bare dette svar:
NEJ jeg gider sku ikk komme hjem efter 5 dage og så bare skal gøre rent!
jeg: jamen det tager jo kun en time, så er det overstået
han: ja og hva så?? jeg er sku ikk husmoder her!
mig:

da jeg endelig har fået gjordt dagens gøremål:
1: støvsuge
2: vaske gulve
3: ryde op
4: tømme vaskemaskine
5: ordne drengens soveværelse
så rejser han sig og overkommer lige og smide sit tøj i vaskemaskinen, .
da dete r vasket siger : AHHH degligt! tøj der ikke lugter og stinker langt væk fra skyldemiddel

HVAD!???? hvis det er så slemt at være sammen med mig og at jeg åbenbart intet gør rigtigt hva fanden vil han så med mig ???
hans siger han elsker mig, og at han vil være sammen med mig for evigt
men jeg tvivler sku snart

ikke nok med det føler jeg KUN han har sex i hovedet
igår da han kom hjem hvor jeg bare kun var TRÆT sagde jeg til ham jeg glædede mig til at komme i seng, mens han straks sagde, åhh skatter skal vi sexe??
altid ARGG og jeg gider bare ikke når jeg er træt!
puuu ja jeg ville intet faktisk, bare ud med en masse brok!