Jeg står i et dilemma :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej derude ..

Jeg søger råd af jer alle, da jeg står et dumt sted i mit liv

Min kæreste og jeg har alt i alt været sammen i 3 år. Vi har været gået fra hinanden en gang, men flyttede sammen igen . I maj gik vi så fra hinanden 2 gang

Mere eller mindre var vi enige om det. Han manglede bekræftelse og manglede at jeg var mig selv ..

Så nu er jeg flyttet hjem til mine forældre (jeg er 21).

Vi havde bestilt rejse og mine forældre, mig og min eks har lige været 14 dage syd på. Det gik faktisk fint. Han ville meget gerne putte osv ..

Jeg har selv en depression og har OCD . så der er kaos i mit hovedet i forvejen .

SAgen er den at min eks rigtig gerne vil have vi finder sammen igen og skriver og skriver

Jeg kan ikke lide og sårer ham , så har måske holdt det lidt hen og sagt vi ser tiden an

Jeg elsker ham rigtig højt, men vi er så forskellige . Men jeg ønsker hellere ikke at se ham med en anden kvinde :/ Men jeg ønsler hellere ikke sex med ham ..

Hva skal jeg dog stille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Mother-love

Hvis du læser dit indlæg har du lidt selv svaret på det.

Du siger i er alt for forskellige og så siger du også at du ikke vil have sex med ham.
Jeg synes du skal lade ham gå.
Jeg har selv engang været i en situation hvor jeg var døbt forelsket i min dagværende kæreste men han tog mange stoffer som jeg var meget imod.
Og tilsidst sagde jeg stop fordi jeg ikke kunne acceptere det. Trods dey jeg var så sindsygt forelsket i ham og vi havde været sammen i 8 mdr. Jeg har været forelsket 3 gange i mit liv og han var den 2. Og den jeg var allermest forelsket i.
Men jeg måtte også se logikken i at der ikke ville komme noget godt ud af det da jeg ikke kunne acceptere stofferne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.