Vil ikke i karbad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

CaWi

Min søn på tre måneder har, siden han var halvanden måned, af og til kommet med farmand i brusebad, for at vænne ham til det, til når vi skulle i svømmehallen med ham.
Men men men... Nu bliver han så totalt ulykkelig, når jeg giver ham karbad
Nogle andre der har prøvet det?? Ændre det sig når han kan sidde selv i badekaret og lege??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Koen.

Lærke blev pludselig bange for karbade da hun var 2 måneder og var det indtil 6 måneders alderen så det kan godt ændre sig!

Anmeld

28. juli 2012

CaWi

tanja. skriver:

Lærke blev pludselig bange for karbade da hun var 2 måneder og var det indtil 6 måneders alderen så det kan godt ændre sig!

Håber jeg da... For nu er høsten gået i gang, så manden kommer meget sent hjem fra job, og det der med selv at have ham med under bruseren, skulle skynde sig at tørre ham, samtidig med mælken sorøjter ud til alle sider... Ja det kan godt være en udfordring

Anmeld

28. juli 2012

Koen.

CAWI skriver:

ÅÅ

Håber jeg da... For nu er høsten gået i gang, så manden kommer meget sent hjem fra job, og det der med selv at have ham med under bruseren, skulle skynde sig at tørre ham, samtidig med mælken sorøjter ud til alle sider... Ja det kan godt være en udfordring

Åh ja det er en udfordring i sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.