grydelapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

helle85

vil der værer noget salg i det, hvis jeg vælger at sælge sådan nogen grydelapper til 60 kr pr par, på bestilling i forskellig farver

de kan også laves i børne str

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Dinna88

Ikke for mig - men det er nok også fordi jeg selv ved hvad det kræver at lave grydelapper.  Grydelapper er for mig noget jeg laver hvis jeg keder mig en aften og har restgarn
Og det samme med min mormor. Hun har nok 20 par liggende fordi hun kan lave dem på ingen tid af sine rester af bomuld.

Men - dermed ikke sagt at andre ikke vil købe dem. Er man god til det, så er det kvalitet der faktisk holder varmen ude Så jeg vil til enhver tid bruge hjemmelavede grydelapper end købte! 

Anmeld

28. juli 2012

helle85

Dinna88 skriver:

Ikke for mig - men det er nok også fordi jeg selv ved hvad det kræver at lave grydelapper.  Grydelapper er for mig noget jeg laver hvis jeg keder mig en aften og har restgarn
Og det samme med min mormor. Hun har nok 20 par liggende fordi hun kan lave dem på ingen tid af sine rester af bomuld.

Men - dermed ikke sagt at andre ikke vil købe dem. Er man god til det, så er det kvalitet der faktisk holder varmen ude Så jeg vil til enhver tid bruge hjemmelavede grydelapper end købte! 

tak fordi du svare

jeg laver dem så ikke af rest garn da jeg ikke laver så mange ting og jeg er ikke så hurtig til at hækle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.