Åh ha altså.
Jeg ønsker mig så brændende at stå med en positiv test! Manden og jeg har forsøgt i 10 laaaaange måneder nu. Denne måned har jeg for første gang været meget afslappet omkring det. Har haft så mange ting i hovedet med uddannelse, og har derfor slet ikke tænkt på hvornår jeg havde ægløsning.
Jeg har nu den sidste uges tid haft murren i underlivet. I starten tænkte jeg at det nok var mens, men kom til at kigge i kalenderen, og på det tidspunkt var der mere end en uge til jeg forventer mens. Har de sidste 4 dage haft rigtig ømme bryster, og en følelse af at have konstant dårlg mave. Igår aftes fik jeg den værste kvalme og hovedpine, kunne slet ikke holde ud at være oppe. Tog lidt at spise og gik derefter i seng. Har sovet rigtig dårligt, og kvalmen fortsatte hele natten og den generer mig stadig rigtig meget! Tog en test her til morgen, men den var negativ

ville i dag være 3+4 efter egen beregning, og vil mene, at jeg burde kunne lave en positiv test, når jeg har så mange symptomer, hvis de skyldes en graviditet.
Hvad tænker I? Skal jeg regne med at det heller ikke bliver til noget denne måned, eller kan man godt få en positiv test senere, til trods for de mange symptomer nu?
Anmeld