Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
metski83 skriver: Vejle er helt fint for mig også hvis det er.
Vejle er helt fint for mig også hvis det er.
Har sendt en PB til dig, sig lige til, hvis den ikke er dukket op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: jeg kan kun i aftentimerne så.. jeg starter på nyt job på mandag..
jeg kan kun i aftentimerne så.. jeg starter på nyt job på mandag..
Har sendt en pb til dig, sige lige til hvis den ikke er dukket op
tarkoflen skriver: Hvis det kan komme til at passe, så vil jeg nok også gerne med Jeg kommer fra Århus og vil meget gerne følges med nogle derned, hvis der er nogle der også kommer fra disse kanter Vejle er bedre for mig end Kolding, men nu ved jeg ikke hvor l andre kommer fra?
Hvis det kan komme til at passe, så vil jeg nok også gerne med Jeg kommer fra Århus og vil meget gerne følges med nogle derned, hvis der er nogle der også kommer fra disse kanter Vejle er bedre for mig end Kolding, men nu ved jeg ikke hvor l andre kommer fra?
Har sendt en pb til dig, sig lige til hvis den ikke er dukket op
Flere der vil være med?
Jeg ville gerne være med, men da jeg bor i Kbh, er det simpelthen en alt for lang og dyr tur for mig.
Jeg håber, I får et rigtig godt møde!
Putomanen skriver: Jeg ville gerne være med, men da jeg bor i Kbh, er det simpelthen en alt for lang og dyr tur for mig. Jeg håber, I får et rigtig godt møde!
Ja, der er godt nok et stykke vej, kunne ellers være hyggeligt
Hej piger! Jeg vil måske også gerne med - hvor og hvornår skal imødes? Kram
Lisbeth1985 skriver: Hej piger! Jeg vil måske også gerne med - hvor og hvornår skal imødes? Kram
Det ville da være skønt
det bliver Kolding eller Vejle.
Jeg sender lige et link til kalenderen til dig, så kan du skrive på de dage du kan
Nessie skriver: Det ville da være skønt det bliver Kolding eller Vejle. Jeg sender lige et link til kalenderen til dig, så kan du skrive på de dage du kan
Super:-)
jeg vil også gerne med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128