Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaKyedDK skriver: okay hvad vil du ha for den ?
okay hvad vil du ha for den ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Dette er vist det eneste vi endnu ikke har prøvet, så vil give det en chance, mens vi alligevel skal holde pause. Er der nogle der har bogen "Spis dig gravid", de gerne vil af med?
Dette er vist det eneste vi endnu ikke har prøvet, så vil give det en chance, mens vi alligevel skal holde pause.
Er der nogle der har bogen "Spis dig gravid", de gerne vil af med?
Nessie skriver: SåDette er vist det eneste vi endnu ikke har prøvet, så vil give det en chance, mens vi alligevel skal holde pause. Er der nogle der har bogen "Spis dig gravid", de gerne vil af med?
SåDette er vist det eneste vi endnu ikke har prøvet, så vil give det en chance, mens vi alligevel skal holde pause.
TR skriver: Jeg har os tænkt på at prøve den bog , har du hørt om nogle hvor det har hjulpet ?
Jeg har os tænkt på at prøve den bog , har du hørt om nogle hvor det har hjulpet ?
Jeg mener der er nogen herinde der har prøvet den med baby som resultat, men kender faktisk ikke nogen personligt.
Tænker bare at vi vil give det en chance, om ikke andet kan jeg måske være heldig at tabe mig lidt
MaybeBaby skriver: Så kan I da vist heller ikke gøre mere mit hjerte kan slet ikke magte, hvis I ikke skal have en til, så synes dette er en fantastisk idé! Sikke dejlig en én, der lige vil give jer sådan en <3
Så kan I da vist heller ikke gøre mere mit hjerte kan slet ikke magte, hvis I ikke skal have en til, så synes dette er en fantastisk idé! Sikke dejlig en én, der lige vil give jer sådan en <3
Nej, så kan vi da vist godt sige at vi har gjort hvad vi kunne Håber virkelig at det lykkes at gøre Daniel til storebror, det ville være helt fantastisk
Det er så skønt med mennesker, der bare hjælper uden tøven, selv om man aldrig har mødt dem
Ellers kan den lånes gratis på biblo.
Nessie skriver: Jeg mener der er nogen herinde der har prøvet den med baby som resultat, men kender faktisk ikke nogen personligt. Tænker bare at vi vil give det en chance, om ikke andet kan jeg måske være heldig at tabe mig lidt
nielsen80 skriver: Har en du må få!
Har en du må få!
Bogen er fundet i postkassen, og jeg siger tusind tak igen for det fine eksemplar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128