ja han har jo egentligt intet gjort... men han lyttede 
Jeg har sådan en gammeldaws læge... jeg-kan-lide-min-magt-læge. han får faktisk mange klager, og ja han kan virkelig være overlegen, kort for hovedet og ... ja faktisk ubehagelig, men igår var han helt anderledes 
var der nede for at få mit årlige tjek af undervognen... har haft celleforandringe som jeg fik fjernet sidste år, 2 gange. 
Jeg fortalte ham at vi stadig ikke beskyttede os og ønskede at blive forældre, på 3 år... og for 3 mrd siden gik for alvor ind i kampen om bebs.
Og stik imod mine forventninger, så sagde han at han ville henvise os til en fertilitetsudredning, for det var lang tid og han, for at være ærlig, syntes jeg havde været for meget igennem, til at skulle gå over være i tvivl.... som han sagde "de har jo været hårde ved dig dernede, så lad os lige finde ud af noget. I duer jo begge 2, det er bare hvordan I duer" 
Jeg var total lettet og mega glad da jeg gik derfra!
Tænk at den "negative læge" skulle vise sig at være den der bekymrede sig mest for vores projekt... 
siden vores hemmelige plan,om at lave bebs, er sluppe ud(manden i en brandet
), så har jeg kun hørt fraser som
"tag den nu med ro, I er jo lige gået igang"
"børn er ikke alt"
"troede i havde været så fornuftige at fravælge børn"
"nå nå.... jamen det er da godt nok"
"det er nok bare ikke jeres tid endnu" det sidste er sagt af kvinde som selv har kæmpet i lang tid og som tilsidst fik hjælp......
så har sgu følt mig anset som utålmodig og samfundtsnasser, hvis jeg tillod mig at spørge min læge til råds, efter 3 år uden p-piller......
også var lægen bare 100% på min side