Hvor lang tid mellem hvert forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

MadamMim

Hej med jer

Jeg er igang med nedregulering (lang behandling), og skal på fertilitetsklinikken på torsdag, hvor jeg forhåbentlig skal påbegynde ægstimulation inden ægudtagning (ICSI).

Det er vores første forsøg og håber INDERLIGT, at der er bid i første hug 

Mit spørgsmål går på, hvor lang tid der går, hvis ikke jeg bliver gravid i denne omgang, før næste behandlings opstart? Og mon jeg så også skal igennem lang behandling igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Putomanen

Det er vist forskelligt fra klinik til klinik, men på Riget skal man have 1 nåneds pause mellem behandlingerne, både kort og lang. Dvs. hvis du tester negativ og får din mens, skal du vente indtil din næste mens, før du kan melde dig til igen. Men det er igen afhængig af klinikken.

Din næste behandling afhænger meget af, hvordan du reagerer på medicinen. Lægen vil vurdere, om du skal igennem kort eller lang behandling, så det er ikke til at sige.

Jeg håber dog, at du slet ikke skal igennem et forsøg yderligere

Anmeld

28. juli 2012

os2

Putomanen skriver:

Det er vist forskelligt fra klinik til klinik, men på Riget skal man have 1 nåneds pause mellem behandlingerne, både kort og lang. Dvs. hvis du tester negativ og får din mens, skal du vente indtil din næste mens, før du kan melde dig til igen. Men det er igen afhængig af klinikken.

Din næste behandling afhænger meget af, hvordan du reagerer på medicinen. Lægen vil vurdere, om du skal igennem kort eller lang behandling, så det er ikke til at sige.

Jeg håber dog, at du slet ikke skal igennem et forsøg yderligere

Sådan er det også på klinikken i Brædstrup - også ved fryseforsøg.

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Det lyder spændene, håber I kan nøjes med ét forsøg

På de 2 klinikker vi har gået på, kan man melde sig til når den nye mens kommer efter test. Altså mens nr. 2.

Dog vil jeg så sige at det er sundt for både krop og sjæl at holde en lille pause i mellem.

Det er temmelig hårdt for kroppen at skulle pumpes med alle de hormoner.

Held og lykke

Anmeld

28. juli 2012

MadamMim

1000 tak for jeres svar

Ja vi satser på, at der er bid i første hug, så det slet ikke bliver nødvendigt at tænke på 2. forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.