Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på to har et ret godt sprog, men der er et par ord som stadig ikke bliver udtalt helt korrekt, gæt hvad det er hun mener:Tommer Tellerberte ky krestesen
dres
tortilili
komskål
bob berlauke
lad legen begynde.. Præmien er... hm.. æren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tommer Teller = frikadeller?
Komskål = koldskål?
Berte ky krestensen= Alberte et eller andet :-)?
LISBETH:-) skriver: Tommer Teller = frikadeller? Nope Komskål = koldskål? ja Berte ky krestensen= Alberte et eller andet :-)? Alberte Dybdahl Christensen
Tommer Teller = frikadeller? Nope
Komskål = koldskål? ja
Berte ky krestensen= Alberte et eller andet :-)? Alberte Dybdahl Christensen
Maalene skriver: Hvor sødt Mit eneste bud er at komskål er koldskål?Og Tommer Teller måske er tommelfinger? Min nevø kaldte på et tidspunkt mig for bob ber i stedet for moster, men tvivler på, at det er det
Hvor sødt Mit eneste bud er at komskål er koldskål?Og Tommer Teller måske er tommelfinger? Min nevø kaldte på et tidspunkt mig for bob ber i stedet for moster, men tvivler på, at det er det
tommer teller er ikke tommelfinger nej koldskål er rigtigt Og nej bob ber er ikk moster det kan hun godt sige hehe..
Vidunderligeunger skriver: Min datter på to har et ret godt sprog, men der er et par ord som stadig ikke bliver udtalt helt korrekt, gæt hvad det er hun mener:Tommer Tellerberte ky krestesen dres tortilili komskål bob berlauke lad legen begynde.. Præmien er... hm.. æren
Tommer Teller = frikadellerberte ky krestesen = Alberte gry kristensen
dres = ?
tortilili = Tortilla
komskål = koldskål/blomkål
bob ber = ?lauke = ?
Komskål = koldskål
Bob ber = blåbær
Lauke = lagkage
Berte ..... = hele hendes navn
Tommer teller = noget med driller?
grinny skriver: Tommer Teller = frikadeller Nope berte ky krestesen = Alberte gry kristensen Alberte Dybdahl Christensen dres = ? tortilili = Tortilla Nope, men næsten rigtigt komskål = koldskål/blomkål Koldskål bob ber = ?lauke = ?
Tommer Teller = frikadeller Nope berte ky krestesen = Alberte gry kristensen Alberte Dybdahl Christensen
tortilili = Tortilla Nope, men næsten rigtigt
komskål = koldskål/blomkål Koldskål
Det var ellers nogle gode gæt
Vidunderligeunger skriver: tommer teller er ikke tommelfinger nej koldskål er rigtigt Og nej bob ber er ikk moster det kan hun godt sige hehe..
Maalene skriver: Er det så sommerferie, eller noget andet med sommer?
Er det så sommerferie, eller noget andet med sommer?
neeej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128