Feber gør mig bekymret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Leonora

Hej tøser.

Bare et lille pip fra en bekymrer mor
Min mand, tøserne og mig er i sommerhus og nu har lille Vigga siden igår haft høj feber. Hun har hele dagen haft mellem 38.5 og 39 i temp. Hun fik panodil kl 17.30 og har sovet (afbrudt og uroligt) siden. Nu dr hun vågen igen og temp er nu 39,6 .
Har givet hende ny panodil som man må og venter på at hun sover.

Men puha feber gør mig bekymret . Jeg hader når det lille menneske brænder og jeg ikke ved hvorfor.
Hun er i fase hvor hun kommer alt i munden og kan ik lade være med at være bekymret for om hun har spist noget...
Hun er ellers fint kontaktbar og vil godt indtage væske. Virker ikke til at have smerter men er meget urolig

Jeg er sygeplejeske og det hjælper mig bare ik en dyt

Og så ville jeg bare ønske vi var hjemme hos os selv og ik et varmt sommerhus

Bare lidt ynk fra mig
Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Hej tøser.

Min mand, tøserne og mig er i sommerhus og nu har lille Vigga siden igår haft høj feber. Hun har hele dagen haft mellem 38.5 og 39 i temp. Hun fik panodil kl 17.30 og har sovet (afbrudt og uroligt) siden. Nu dr hun vågen igen og temp er nu 39,6 .

Men puha feber gør mig bekymret . Jeg hader når det lille menneske brænder og jeg ikke ved hvorfor.
Hun er i fase hvor hun kommer alt i munden og kan ik lade være med at være bekymret for om hun har spist noget...
Hun er ellers fint kontaktbar og vil godt indtage væske. Virker ikke til at have smerter men er meget urolig

Bare lidt ynk fra mig
Knus Louise

øv altså!!! god bedring med den lille trold!!!

Anmeld

28. juli 2012

Leonora

ønskebarn74 skriver:

øv altså!!! god bedring med den lille trold!!!

Tak aller sødeste dig
Hvordan har du det??

Krammer

Anmeld

28. juli 2012

LR85

Det er aldrig sjovt når ens børn er syge, men husk at febern jo er kroppens eget forsvar til at modkæmpe diverse ting. 

Håber hun snart er i bedring

Anmeld

28. juli 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Tak aller sødeste dig
Hvordan har du det??

Krammer

lidt bedre idag.. men det er sgu en hård omgang.. skriver lige en PB..

hvordan har Vigga det idag??

Anmeld

28. juli 2012

cecilie1984

Leonora skriver:

Hej tøser.

Bare lidt ynk fra mig
Knus Louise

hej

uh der er ikke noget værre end når ens lille skat er syg vi har selv været i hård omgang igennem med 3 indlæggelser på kolding sygehus på 3 mdr pga ALT muligt bla høj feber, men hun ville så heller ik spise eller drikke og kastede op.

Så så længe hun drikker bliver hun ikke dehydreret hvilket er godt.

men du siger hun putter alting i munden, så tænker jeg bare lige tænder, der får nogen børn jo høj feber når de nye tænder kommer frem.

men god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.