Isabella går :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Mother-love

Hey girls.
Ja isabella går. Weeee er så stolt. Hun har siden igår gået en 2-3 meter uden at falde. Hun går selv så tit hun kan. Og hun er så pave stoltaf sig selv.
Hun har stået uden at holde ved i et stykke tid.
Hun var begyndt at tage nogle få skridt for ca 3 uger sidenmen væltede og slog baghovedet ned i hjørnet af en stol. Så ville hunikke gå selv før i går og hold da op hvor hun kan.

Hvor lang tis tror i der går før hun går mere stabilt?
Åhhh er så stolt. Hun er 14 mdr på mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Frk.S

Ih, hvor dejligt.
Tillykke med den store milepæl.

Seje tøs - forståeligt nok hun lige holdt lidt igen hvis hun sådan slog sig.

Anmeld

27. juli 2012

Nettemor

Tillykke Inden længe begynder hun at løbe

Anmeld

27. juli 2012

Mother-love

Frk.S skriver:

Ih, hvor dejligt.
Tillykke med den store milepæl.

Seje tøs - forståeligt nok hun lige holdt lidt igen hvis hun sådan slog sig.

Ja det er bare fantastisk.
Ja hun slog sig meget. Men hun har hele tiden været lidt forsigtig. Hun ville heller ikke kravle før hun var 11 mdr fordi hun havde banket hovedet ned i gulvet for mange gange.
Hun har været lidt længe om tingene også at ville spise selv. Men når hun så er klar så gør hun det også til perfektion.
Vi havde aldrig set hende forsøge at kravle sådan rigtig og en dag kravlede hun bare ligesom at rejse sig op ved ting.
Og første gang vi satte hende selv (5 mdr) sad hun der bare heehhe

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Tillykke Inden længe begynder hun at løbe

Puha det går alt alt for stærkt synes jeg. Hvor er min lille baby henne men det bliver også bare sjovere og sjovere for hver dag der går

Anmeld

28. juli 2012

VNB

michelledam skriver:

Hey girls.
Ja isabella går. Weeee er så stolt. Hun har siden igår gået en 2-3 meter uden at falde. Hun går selv så tit hun kan. Og hun er så pave stoltaf sig selv.
Hun har stået uden at holde ved i et stykke tid.
Hun var begyndt at tage nogle få skridt for ca 3 uger sidenmen væltede og slog baghovedet ned i hjørnet af en stol. Så ville hunikke gå selv før i går og hold da op hvor hun kan.

Hvor lang tis tror i der går før hun går mere stabilt?
Åhhh er så stolt. Hun er 14 mdr på mandag.

ej hvor godt søde! 

hvor er hun dyyyygtig! 

hehe så er det med at børnesikre hjemmet nu 

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

VNB skriver:

ej hvor godt søde! 

hvor er hun dyyyygtig! 

hehe så er det med at børnesikre hjemmet nu 

Ja vi har været igang hehe. Men stik kontakterne var allerede sikret da hun kravlede for hun synes det var sjovt at stikke opladere og hvad hun nu kunne finde ind i kontakterne. Hun ved godt at de skal derind. Heldigvis ligger jeg ikke inde med strikkepinde osv hihihihi

Anmeld

28. juli 2012

VNB

michelledam skriver:

Ja vi har været igang hehe. Men stik kontakterne var allerede sikret da hun kravlede for hun synes det var sjovt at stikke opladere og hvad hun nu kunne finde ind i kontakterne. Hun ved godt at de skal derind. Heldigvis ligger jeg ikke inde med strikkepinde osv hihihihi

hehe hun er da klog

Viktor har heldigvis aldrig været fanget af stikkontakterne... Men tilgengæld er DVD´er som en magnet! Så vi har mange "fine" covers nu... 

eeeej så skal hun danse med om juletræet i år! hvor sødt  Viktor kunne gå med støtte sidste jul, og det var bare en rigtig stor ting for mig at han kunne gå med rundt om træet 

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

VNB skriver:

hehe hun er da klog

Viktor har heldigvis aldrig været fanget af stikkontakterne... Men tilgengæld er DVD´er som en magnet! Så vi har mange "fine" covers nu... 

eeeej så skal hun danse med om juletræet i år! hvor sødt  Viktor kunne gå med støtte sidste jul, og det var bare en rigtig stor ting for mig at han kunne gå med rundt om træet 

Hahahaha vi har så lidt problemet med vores ipads. For dem har hun lært. Så de bliver løftet rundt. Men de er stadig lidt for tunge for hende så de får nogle ture på gulvet
Men det er vildt at se hvordan hun går ind og ud af programmer og børnespil.

Ihhh ja neeej hvor jeg glæder mig. Det blivee bare så godt at have hende med rundt om træet

Anmeld

28. juli 2012

VNB

michelledam skriver:

Hahahaha vi har så lidt problemet med vores ipads. For dem har hun lært. Så de bliver løftet rundt. Men de er stadig lidt for tunge for hende så de får nogle ture på gulvet
Men det er vildt at se hvordan hun går ind og ud af programmer og børnespil.

Ihhh ja neeej hvor jeg glæder mig. Det blivee bare så godt at have hende med rundt om træet

hihi ja de lærer hurtigt elektroniken at kende! 

Viktor kan også sagtens selv gå ind i hans spil på min iphone  og han er VILDT god til vendespil! Det er vi altså ret imponeret over 

Det er utroligt hvor lærenemme de er... da Viktor fyldte 1 år, kunne han selv tænde fjernsynet!  der sad vi godt nok med åben mund og polypper og gloede! meeeen nu er hans far også mega elektronik nørd, så det måtte jo komme til drengen... 

ja det blir da SÅ sødt når hun skal trisse med rundt om træet! nu begynder det virkelig at gå op for en hvor gamle de er ved at være! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.