Er ikke lige klar til ikke at være ano, vil nødig jinx det..

MEN!!! Jeg tror måske jeg har fundet drømmefyren, synes jeg har ledt i evigheder, eller det har jeg vel egentlig for har kun haft et kortere usundt forhold på 8 måneder. Jeg har været på SÅ mange forfærdelige dates de sidste par måneder så havde egentlig besluttet at nu holdte jeg lige en mandepause, men så skrev den her søde ældre fyr til mig på en dating side og vi endte med at skrive de længeste breve frem og tilbage i en uges tid. I mandags mødtes vi så og gik en tur, vi endte med at gå næsten 10 km og sad til sidst en halv time på en bænk og snakkede. 2. date i onsdags og 3. date i går, begge gange har jeg måtte smide ham ud først på morgenen (GAAAB), og vi skal ses igen lørdag.
Nu har jeg ikke mødt nogen jeg gad at se mere end en gang i næsten et år. Jeg har ikke en ting jeg kan sige jeg ikke kan lide ved ham, det er ALDRIG sket før. Jeg tiltrækker altid røvhullerne, og nu har jeg for en gang mødt en der forhåbentlig ikke er så må altså lige sige WOOP WOOP

Og ikke nok med han er fantastisk så er vi nærmest naboer, kunne faktisk ikke blive bedre...
Anmeld