Hvilke bøger skal jeg låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Karina84

Hej Hej!

Jep - så er jeg også hoppet med på hækle bølgen 

Jeg er stadig på begynder stadiet, og er næsten færdig med en bold af 5-kanter. Samlingen af den driller dog lidt, ved ikke om jeg har placeret dem rigtigt... Bortset fra det, synes jeg faktisk det er lykkedes okay, og selve 5.kanterne ser fine ud (det er så også temmelig simpelt 

Men jeg tænker så på om jeg skulle ta et smut forbi biblioteket og låne et par bøger, hvilken/e kan i anbefale?

Ps. Hold op hvor laver i forresten nogle fine ting  Bliv endelig ved med at dele jeres hækle projekter herinde!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Karla

Karina84 skriver:

Hej Hej!

Jep - så er jeg også hoppet med på hækle bølgen 

Jeg er stadig på begynder stadiet, og er næsten færdig med en bold af 5-kanter. Samlingen af den driller dog lidt, ved ikke om jeg har placeret dem rigtigt... Bortset fra det, synes jeg faktisk det er lykkedes okay, og selve 5.kanterne ser fine ud (det er så også temmelig simpelt 

Men jeg tænker så på om jeg skulle ta et smut forbi biblioteket og låne et par bøger, hvilken/e kan i anbefale?

Ps. Hold op hvor laver i forresten nogle fine ting  Bliv endelig ved med at dele jeres hækle projekter herinde!! 

Hej

Jeg besluttede mig for at lære at hækle for et halvt års tid siden jeg faldt over denne bog på biblioteket, og den er super god til nybegyndere! Mange rigtig gode billeder, og det er nogle super søde ting man får ud af det den vil jeg helt klart anbefale!

http://www.alvilda.dk/udgivelse.php?isbn=978877105 1360

Anmeld

28. juli 2012

Karina84

Karla skriver:

Hej

Jeg besluttede mig for at lære at hækle for et halvt års tid siden jeg faldt over denne bog på biblioteket, og den er super god til nybegyndere! Mange rigtig gode billeder, og det er nogle super søde ting man får ud af det den vil jeg helt klart anbefale!

http://www.alvilda.dk/udgivelse.php?isbn=978877105 1360

Tak, den vil jeg da lige kigge på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.