Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kunne ikke lade være.. fik lige taget et par skønne billeder af min dejlige datter da vi var ude at gå i dag det sidste billede er fra sidste uge, da vi var ude at se far spille fodbold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Kunne ikke lade være.. fik lige taget et par skønne billeder af min dejlige datter da vi var ude at gå i dag det sidste billede er fra sidste uge, da vi var ude at se far spille fodbold
hun er saa dejlig. En smuk lille pige.
Yurie skriver: hun er saa dejlig. En smuk lille pige.
tuusind taak.. men ja, hun er virkelig så fantastisk mors lille pige heh
Guds jeg syns lige du har skrevet du havde født tiden flyver!!!!! Hun er jo stadig ligeså smuk;-)
babymus77 skriver: Guds jeg syns lige du har skrevet du havde født tiden flyver!!!!! Hun er jo stadig ligeså smuk;-)
hehe det er skam allerede 5 mrd og 5 dage siden jeg fødte smil..
men ja, hun er stadig lige så smuk og vil hun altid være.. bette krudtugle hihi
MissTas skriver: hehe det er skam allerede 5 mrd og 5 dage siden jeg fødte smil.. men ja, hun er stadig lige så smuk og vil hun altid være.. bette krudtugle hihi
Så yndig;-) Nu vil jeg altså også snart;-) Sidder og steger i varmen!!!!! Er 40+3 i dag!!! Kom så ud bebs!!
babymus77 skriver: Så yndig;-) Nu vil jeg altså også snart;-) Sidder og steger i varmen!!!!! Er 40+3 i dag!!! Kom så ud bebs!!
jamen dog .. pas nu på mavsen i solen .. sender dig lidt ve støv og håber på din bette bebs snart er ude
MissTas skriver: jamen dog .. pas nu på mavsen i solen .. sender dig lidt ve støv og håber på din bette bebs snart er ude
Går til og fra, er for varmt for mig thi hi;-)) Ja han er så ventet;-)
babymus77 skriver: Går til og fra, er for varmt for mig thi hi;-)) Ja han er så ventet;-)
det er bare dejligt.. blir dejligt for jer at se ham
Lille charmetrold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128