hinger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Ditte-3

hej piger ...

efter jeg har fået laved kejsersnit har jeg meget vand i kroppen og min mave hinger næsten helt nede ved joren og ser stadi grevid ud.

er det nomal og hvornår setter det sig pæn igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Ditte-3

slet ingen der kan hjælpe mig ?

Anmeld

27. juli 2012

piap

Ditte-3 skriver:

hej piger ...

efter jeg har fået laved kejsersnit har jeg meget vand i kroppen og min mave hinger næsten helt nede ved joren og ser stadi grevid ud.

er det nomal og hvornår setter det sig pæn igen???

nu bliver du nok træt af mit svar.. her 2½ år efter har jeg stadigvæk lidt vand i kroppen men har fået at vide der kan gå ca 3 år inden det er ude  ja maven hænger lidt endnu,men det tog sørme også tid

Anmeld

27. juli 2012

Ditte-3

piap skriver:

nu bliver du nok træt af mit svar.. her 2½ år efter har jeg stadigvæk lidt vand i kroppen men har fået at vide der kan gå ca 3 år inden det er ude  ja maven hænger lidt endnu,men det tog sørme også tid

Ja det var et dumt svar s hvad kan man gøre for at få det til at gå lidt hurtiger?

Anmeld

27. juli 2012

TbCp

Hvornår har du født?

Anmeld

27. juli 2012

fairlady

har ikke haft vand i kroppen, efter ks, men min mave hænger stadig en smule, her 4 år efter og gravid igen.

Men du skal nok have gang i nogle mavebøjninger, hvis maven ikke skal hænge/hænge mindre.

Anmeld

31. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg havde vand i kroppen flere uger efter mit K's, men jeg havde så også volsomt meget vand i kroppe den sidste mdr af min graviditet. Gi det lidt tid og husk nu at drikke rigtig godt, med vand, for det er med til at presse vandet ud af kroppen!! 

Ang hænge maven, så syntes jeg nu ik at der gik ret mange mdr, før den var tilbage til normal. Husk at masseger rigtig godt omkring aret, så det ik bliver tygt og ujævent. Det ka nemlig trække maven skørt sammen, hvis ik det heler pænt. Også er det ellers bare i gang med mabebøjningerne, når du er klar til det. Dog pas på du ik overanstrenger dig!

Går det ellers godt hos jer??? Vh stine

Anmeld

31. juli 2012

Maja88

altså var det ikke for babyen i liften kunne folk ikke set jeg havde født op til

1uge efter

Anmeld

31. juli 2012

gruener

Jeg har stadig lidt vand i kroppen og Liam er snart 2 år. Mht maven, så tager det bare længere tid, når man har fået kejsersnit. Jeg træner 2-3 gange om ugen. Der træner jeg også maven. Jeg har en del løs hud og mange strækmærker stadig, men den er blevet strammet meget op. Strækmærkerne er jeg ligeglad med. Jeg har fået den dejligste dreng ud af dem og er faktisk lidt stolt af dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.