Modermærker/skønhedspletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

CaWi

Er bærn født med modermærker og skønhedspletter, eller er det noget der kommer med tiden??
Min søn har nemlig ingen, men hans far har mange, så det undre mig bare at han ikke har et eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Er bærn født med modermærker og skønhedspletter, eller er det noget der kommer med tiden??
Min søn har nemlig ingen, men hans far har mange, så det undre mig bare at han ikke har et eneste

De kommer senere

Ida er knap 5 uger og hun har heller ingen så jeg blev nysgerrig og spurgte jm da hun var en uge gammel

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

CAWI skriver:

De kommer senere.... Isabella har dog haft et stort modermærke på sin arm siden hun blev født 

Anmeld

27. juli 2012

TeamRocket

De kommer senere Men man kan godt være født med, men det er vist lidt sjældent. Mine er ihvertfald født uden.

Anmeld

27. juli 2012

CaWi

Så kan jeg roligt fortælle manden, at han ikke skal være nervøs for at det er posten der har været forbi

Anmeld

27. juli 2012

kirsti

De kommer senere, noah er knap 6 og har 2på ryggen men de er hudfarvede så man ser dem ikke og så har han et meget lysebrunt mærke på den ene skulder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.