Anonym skriver:
Jeg blev ved et uheld gravid med min nye kæreste. (Fra april). Jeg testede før tid, men fik da jeg var 5+2 min mens, dog ret kraftig, så jeg gætter på en bio. Vi var dog begge meget meget opsat på at få barnet, selvom vi ikke har været sammen så længe, og var begge meget kede af det, da det viste sig at der ikke var noget barn alligevel.
Vi har nu besluttet os at starte med PB til oktober. Folk omkring mig vil nok mene at vi er helt væk fra vejen, men det føles simpelthen så rigtigt. Jeg har et barn på et år fra et tidligere forhold.
Det bliver så spændende, og jeg kan ikke vente til oktober - Jeg bruger pt det der plaster (hvis nogen kender det), da jeg ikke er så god til at huske at tage mine p piller. Men hvornår skal jeg stoppe med det? Burde jeg stoppe med det samme? Eller kan man godt blive gravid lige efter at man er stoppet? Jeg mener ved den æl der vil være efter den mens hvor jeg stopper?
hvis i synes det er det rigtige at få barn sammen selvom i ikke har været sammen så længe så skal i da gøre det 
Min kæreste og jeg havde kun været kærester i 1 måned, da vi aftale at få et barn sammen, fordi vi også kunne mærke at det var HELT rigtigt, og det var det skam, vores dejlige søn er idag 5 ½ år, og mig og hans far er stadig sammen idag
og til descember har vi været sammen i 7
år. .... så det skal i da ikke tænke på...
i skal gøre hvad i har lyst til, altså vores familiier var da noget chokeret lige da de fik det afvide, speceitl min svigermor, det kom som et chok for hende og det eneste hun sagde da vi fortalte om vores glade nyhed var : NÅ !
vi blev lidt kede , for vi var jo mega lykkelige, men senere hen var hun da også rigtig glad for det....
de andre familiemedlemmer sagde tillykke og kikkede meget på os
men okay - det var os tidligt at få barn sammen når man kun har været kærester i et år...