Flaske ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger ..

Min lille pige på 2 måneder får flaske .. Hun får nan 1 .. Men efter hun begyndte at få flaske på fuld tid.. Havde hun ikk rigtigt noget afførning.. Så skulle give hende allomin syrnet ..

Men nu til mit spørgsmål , skal den grønne allomin syrnet , skumme så meget ? Der er jo nærmest mere skum end mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

anynom

MarleneOlsen skriver:

Hej piger ..

Min lille pige på 2 måneder får flaske .. Hun får nan 1 .. Men efter hun begyndte at få flaske på fuld tid.. Havde hun ikk rigtigt noget afførning.. Så skulle give hende allomin syrnet ..

Men nu til mit spørgsmål , skal den grønne allomin syrnet , skumme så meget ? Der er jo nærmest mere skum end mælk

Den skummer desværre utroligt meget. Prøv at ryste den så lidt som overhovedet muligt. Altså selvfølgelig nok til at pulveret bliver opløst, men så heller ikke mere, det hjælper lidt. Det er pga sammensætningen at den skummer.
Der kan godt gå nogle dage før det virker, men så virker det tilgengæld også! Vi skiftede da Isabel var 4 mdr pga forstoppelse, tre-fire dage senere havde hun l*** helt op i nakken!

Anmeld

27. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
JulieWH skriver:

Den skummer desværre utroligt meget. Prøv at ryste den så lidt som overhovedet muligt. Altså selvfølgelig nok til at pulveret bliver opløst, men så heller ikke mere, det hjælper lidt. Det er pga sammensætningen at den skummer.
Der kan godt gå nogle dage før det virker, men så virker det tilgengæld også! Vi skiftede da Isabel var 4 mdr pga forstoppelse, tre-fire dage senere havde hun l*** helt op i nakken!

Troede jeg rystede den forkert siden den skummende så meget men hun havde ikk haft afførning i 3 døgn til trods for hun både fik nan 1 og allomin så nu har købt laktulose sukker Ting ting mener det hedder det har hjulpet men mange tak for svar så blev jeg da det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.