jeg tror jeg er gået over tid...MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Anonym trådstarter

Mener jeg fik min mens d. 20 juni sidste mdr, og en uge efter fik jeg mens igen, men ved ikke hvilken en af dem jeg skal gå efter ??

d. 20 juni blødte jeg kun 1½ dag og den anden uge i 3 dage..

jeg har holdt øje med ægløsningsslim (selvom det ikke er nogen garnti). og det havde jeg for cirka 2 uger siden.... OG jeg er begyndt at jag og stikken og ømhed i underlivet og mine bryster er blevet stenhårde !!

men ved ikke om jeg tør teste når jeg ikke ved hvilken en af mens' jeg skal gå efter... er forvirret over jeg fik det 2 gange :/ ..

nogen som har prøvet noget lign ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Mener jeg fik min mens d. 20 juni sidste mdr, og en uge efter fik jeg mens igen, men ved ikke hvilken en af dem jeg skal gå efter ??

d. 20 juni blødte jeg kun 1½ dag og den anden uge i 3 dage..

jeg har holdt øje med ægløsningsslim (selvom det ikke er nogen garnti). og det havde jeg for cirka 2 uger siden.... OG jeg er begyndt at jag og stikken og ømhed i underlivet og mine bryster er blevet stenhårde !!

men ved ikke om jeg tør teste når jeg ikke ved hvilken en af mens' jeg skal gå efter... er forvirret over jeg fik det 2 gange :/ ..

nogen som har prøvet noget lign ?

Jeg fik afvide af min gyn jeg skulle gå efter 1 blødnings dag.. oplevede faktisk det samme da jeg blev gravid denne gang Synes godt du kunne teste nu for at få vished. 

I følge termins beregningen paser graviditeten også med i blødnings dag for mit vedkommende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.