Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har haft en bruger herinde et stykke tid nu, men har endnu ikke været aktiv. Håber på nogen søde bekendtskaber
- Og så kan jeg simpelthen ikke forså, hvorfor der står, at jeg er en mand. Jeg kan ikke ændre det, nogen der kan hjælpe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorAnna. skriver: Hej Jeg har haft en bruger herinde et stykke tid nu, men har endnu ikke været aktiv. Håber på nogen søde bekendtskaber - Og så kan jeg simpelthen ikke forså, hvorfor der står, at jeg er en mand. Jeg kan ikke ændre det, nogen der kan hjælpe?
hej og velkommen til
hvis du er på startsiden er der under dit navn et link der hedder - ret min profil. der går du ind og trykker på profiloplysninger og så skal du sætte hak ved kvinde
Tak
Tak, men det har jeg prøvet.. Den vil sørme ikke ændre det
MorAnna. skriver: Tak Tak, men det har jeg prøvet.. Den vil sørme ikke ændre det
hm - det var da mærkeligt
et lille fif; når du svare folk så citer dem, så kan de se du har svaret i tråden.. det gør du ved at holde pilen over der hvor der står dato, på det indlæg du gerne vil svare på
Velkommen hertil.
Jeg har fikset det for dig, og du står nu som værende en kvinde
Håber du bliver glad for at være herinde!
MVH Staff
FrkZier skriver: hm - det var da mærkeligt et lille fif; når du svare folk så citer dem, så kan de se du har svaret i tråden.. det gør du ved at holde pilen over der hvor der står dato, på det indlæg du gerne vil svare på
Meget.. Kan ikke engang trykke på den
Smart, tak
Moderator skriver: Velkommen hertil. Jeg har fikset det for dig, og du står nu som værende en kvinde Håber du bliver glad for at være herinde! MVH Staff
Mange tak
MorAnna. skriver: Meget.. Kan ikke engang trykke på den Smart, tak
så du fik fikset dit problem og nu er en kvinde hehe
MorAnna. skriver: Mange tak
Velbekomme
FrkZier skriver: så du fik fikset dit problem og nu er en kvinde hehe
Hehe, ja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128