mig og min kæreste har fået en lille for 5 uger siden... vi har osse en lille sammen på 2 år og min kæreste har 3 drenge fra tidligere forhold...
min kæreste tog 14 dages barsel fordi jeg tvang ham og dem brugte han på at sidde i haven og drikke øl med sine venner eller lave ting i haven...
da hans barsel sluttede kom hans 3 drenge på ugers ferie... jeg har haft alle 5 unger hver dag mens han er på arbejde, han arbejde både da og aften og også weekend..
jeg farer rundt vasker tøj, gør rent og rydder op konstant... for ellers bliver han sur over at her er beskidt når jeg bare går hjemme...
han har arrangeret at hans ven skulle bo her i 10 dage for at hjælpe mig.. suk suk.. det var endnu et "barn" at skulle rydde op efter og fodre... ingen hjælp der..
jeg er oppe flere gange hver nat og oppe hele dagen også... og min kæreste kan ikke overskue at tage den lille hvis jeg beder om en hjælpende hånd....
han siger at han hverken ville have vores barn på 2 år eller den lille nye, så jeg må passe dem... jeg bliver ked og siger jeg vil flytte... hvis jeg har haft de 5 børn hele dagen og den lille har skreget 3 timer i træk og jeg beder ham om at tage den lille lidt, så siger han at det kan han ikke overskue...
jeg er træt, led og ked og gider bare ikke mere... han har tit venner med herhjem efter arbejde hvor de sidder i haven og drikker øl... jeg kan ikke holde til mere, og oveni det hele har jeg haft influenza med 39 i feber de sidste 4 dage, har måtte droppe amningen da min mælk forsvandt pågrund af stress, ognår jeg klager for jeg bare smidt i hovedet "sådan er det at blive mor"... har lyst til at tage mine unger og skride...
jeg kan bede ham om at gå ind og putte den store når h*n græder, hvis jeg lige har lagt mig efter 2 timers kamp med den lille.. så bliver han sur og siger nej, også selvom han har fri fra arbejde dagen efter...
Anmeld