Hej alle 
Kender I det, at man brændende ønsker at blive gravid, men når man så endelig får nogle af symtonerne, så går man lidt i panik..
Har tidligt været gravid med tvillinger (opdagede det i uge 10 ca, da jeg bare blødte helt vildt). Det viste sig at jeg havde tabt det en, og min livmoder stadig stod åben - var skide bange, og barnet der var tilbage var lægen ikke 100 % sikker på blive blive.. Valgte en abourt, og har været ødelagt indeni siden
...
Nu har kæresten og jeg prøvet at blive gravid i snart 3 mdr, og har været ulykke hver gang den viste negativ, så jeg ønsker virkelig at blive gravid..
Frygter virkelig at tage en test - er bange for den er positiv, fordi der kører en masse tanker rundt i mit hoved: økonomi, uddannelse, bliver jeg en god mor osv.. Og er den negativ, så kører disse tanker rundt: kan jeg overhovedet blive gravid efter en medisinsk abourt?
Jeg har test dag her den 2/8, og de tegn jeg har er: øget udflåd, vand i fødder og hænder, små ømme bryster (intet ift da jeg var gravid med tvillingerne).
Mit spørgsmål er: Hvad er Jeres erfaringer med disse tegn? Og skal jeg tage en test her i morgen eller vente?..
Ih, det blev en lang smørre! Håber du vil dele dine erfaringer og råd 
Anmeld