Hvad har Jeres nyfødt på af tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Mor til L&S

Her i sommervarmen?!?

Sys det er svært - de er jo så små og nye

Sander bliver 2 uger på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

merle2010

vores marius er 4 uger

igår havde han er sommerdragt på, med korte arme og ben, men han svedte så han lå bare i ble restenaf dagen.. han sover også kun i ble...

Anmeld

26. juli 2012

Mor til L&S

merle2010 skriver:

vores marius er 4 uger

igår havde han er sommerdragt på, med korte arme og ben, men han svedte så han lå bare i ble restenaf dagen.. han sover også kun i ble...

Ok - spurgte nemlig min SP i tirsdags som sagde man skulle passe på da de nemt kan blive kolde...

I dag har han en sommer dragt på med korte ærmer og korte ben, som egentlig er halv lange, da den er lidt stor til ham... Tror det passer ok, men sys det er svært!!

Anmeld

26. juli 2012

christinak

Mor til Liva skriver:

Her i sommervarmen?!?

Synes også det var svært i starten synes jeg stadig og David er nu 14 uger og i april da han blev født var det også rigtig varmt og han havde tit bare en kortærmet body på og sokker og hvis han blev kold så et tæppe over hellere lidt kølig end for varm 

Anmeld

26. juli 2012

samantha1986

Mor til Liva skriver:

Her i sommervarmen?!?

Vores er syv uger. Og det er vildt svært at vide hvad de skal have på. Jeg prøver mig frem og mærket efter om hun er kold osv. Det er næsten det eneste man kan gørw

Anmeld

26. juli 2012

AnnaK89

Carolina har også bare en sommerdragt med korte ærmer og ben på idag og så et par strømper
Ellers har hun kun body eller ble på, da hun bare er så varm.

Anmeld

26. juli 2012

Mor til L&S

Super - tak for svar allesammen

Anmeld

26. juli 2012

Masig

Her har han også bare en body på, og et tæppe eller en stofble over sig... Jeg mærker også hele tiden om han er varm eller kold og giver ham så tøj på (eller af) efter det... I den her varme synes jeg ikke man kan regne det ud, hvad de skal have på, for synes varmen svinger meget afhængig af hvor solen står og sådan.. Så jeg mærker mig frem...

Anmeld

26. juli 2012

Rikke, Liam & Linus

Linus er godt nok ikke helt ny, han er 3 måneder. Igår havde han kun en body uden ærmer på og kun ble om natten. Idag har han samme slags body, shorts og strømper. Og så sover han under et uldtæppe, som regulerer varmen bedre end en stor dyne. Linus er MEGET varm.

Men Liam blev født midt i en hedebølge. Men han havde dog altid body, shorts og strømper, da han hurtigt bliver kold.

Så tror egentlig også det er spørgsmål om dit barn er varm eller bliver hurtigt kold. Og så undgå træk. 

Anmeld

26. juli 2012

Guldimaven

Ved ikke om min dreng på 7 uger går under kategorien nyfødt. Men han har bare en sommerdragt på, og sover i kort ærmet body. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.