Positiv eller negativ? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
45 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Anonym trådstarter

Er de her test positiv eller negativ??

Jeg havde mens sidst den 30 juni, så vil være omkring 3+4? Min cyklus er mellem 28 og 31 dage..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg havde mens sidst den 30 juni, så vil være omkring 3+4? Min cyklus er mellem 28 og 31 dage..

Jeg synes helt bestemt at den ser positiv ud!

Anmeld

26. juli 2012

**Ønskebabyen

Jeg kan godt se to streger Men prøv igen om to dage, hvis du selv er i tvivl

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Jeg synes helt bestemt at den ser positiv ud!

Synes jeg også selv Kunne se en ekstra streg 3 min efter, men den blev mere tydelig jo længere den lå? Så kan man vel ikke regne med den? Og jeg kan vel stadiig nå at tabe det når jeg teste før tid og først skal have min mens lørdag-tirsdag?

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Jeg kan godt se to streger Men prøv igen om to dage, hvis du selv er i tvivl

Vil jeg så prøve Min krop ter sig lidt som den er gravid, jeg har kvalme, er oppustet og ondt i mit underliv

Anmeld

26. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Synes jeg også selv Kunne se en ekstra streg 3 min efter, men den blev mere tydelig jo længere den lå? Så kan man vel ikke regne med den? Og jeg kan vel stadiig nå at tabe det når jeg teste før tid og først skal have min mens lørdag-tirsdag?

Altså da jeg testede positiv kom der ingen streg før den havde lagt længe, og det var en skyggestreg så troede det var fake, men vidste sig at være rigtig nok..

Synes du skal tage en test om nogle dage igen, så er den nok stærkere Krydser fingre for hvad end du ønsker! 

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Altså da jeg testede positiv kom der ingen streg før den havde lagt længe, og det var en skyggestreg så troede det var fake, men vidste sig at være rigtig nok..

Synes du skal tage en test om nogle dage igen, så er den nok stærkere Krydser fingre for hvad end du ønsker! 

Tak ønsker nu mest at jeg er gravid

Anmeld

26. juli 2012

tikka

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens se to streger... Tillykke med graviditeten

Anmeld

26. juli 2012

Kay

jeps 2 streger nup du en igen om et par dage for at være sikker for den er lidt svag men det skulle ik havde den store betydning det var min første test også for snart 8 måneder siden

Anmeld

26. juli 2012

MiaLarsen

Anonym skriver:

Helt klart positiv stort tillykke til dig med en lille spire 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.