Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Jeg har lavet 6 stk Der skal 4 meter stof til og jeg tager 300 for at sy det Så det løber op i ca 550 kr Venlig hilsenLouise
Jeg har lavet 6 stk Der skal 4 meter stof til og jeg tager 300 for at sy det Så det løber op i ca 550 kr Venlig hilsenLouise
Denisep skriver: Hej har du nogle billeder af en af dem du har lavet? Og hvordan gør jeg så? Køber jeg stof og sender til GOG? Har du mønsteret du kan sy efter?
Hej har du nogle billeder af en af dem du har lavet? Og hvordan gør jeg så? Køber jeg stof og sender til GOG? Har du mønsteret du kan sy efter?
Leonora skriver: Jeg kan sætte billeder ind når vi kommer hjem fra ferie på søndag . Hvis det er en original voksi har jeg mønster. Ellers finder vi lige ud af hvordan vi gør Jeg vender lige tilbage søndag Go dag
Jeg kan sætte billeder ind når vi kommer hjem fra ferie på søndag . Hvis det er en original voksi har jeg mønster. Ellers finder vi lige ud af hvordan vi gør Jeg vender lige tilbage søndag Go dag
Denisep skriver: Okay super jeps det er en originalDu skriver bare når i hjemme fra ferie
Okay super jeps det er en originalDu skriver bare når i hjemme fra ferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128