Mme i varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Skifreaken

Hej alle jer der giver MME til jeres guldklump.

Min lille dreng kan bare slet ikke med den her varme, han pylrer og klynker og er i forvejen ret svær at læse, om han er sulten eller træt er svær at skelne mellem.

Bliver jeres børn hurtigere sulten/tørstig nu her i varmen? Og giver i så MME eller måske kogt vand når baby virker sulten/tørstig?

Hilsen Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor gammel er baby?

Ida på 6 mdr får bare ganske alm. vand fra vandhanen. Men alt under 4 mdr ville jeg give afkølet kogt vand. Det er jo bare at prøve se frem. Hvis baby er tværet og sur og ikke vil spise, så kan jeg næsten ikke tro andet end at der måske er noget tørst indenover

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

Hej alle jer der giver MME til jeres guldklump.

Min lille dreng kan bare slet ikke med den her varme, han pylrer og klynker og er i forvejen ret svær at læse, om han er sulten eller træt er svær at skelne mellem.

Bliver jeres børn hurtigere sulten/tørstig nu her i varmen? Og giver i så MME eller måske kogt vand når baby virker sulten/tørstig?

Hilsen Malene

Når han ikke er ældre, ville jeg tilbyde MME medmindre han har spist meget allerede (altså hvis han har spist den "tilladte" mængde MME i dagens løb) Men altså. kogt afkølet vand er et fint supplement.. men her i varmen er de bare mere pirrelige..

Anmeld

25. juli 2012

Skifreaken

Han er knap 4 mdr den bette. Men ja, det er nok varmen, men i dag har også været helt utålelig. Intet synes at kunne trøste ham. Varmer i så det kogte vand lidt op som MME, ca. 37 grader eller køligere?

Anmeld

25. juli 2012

LouiseRH

Isabella bliver 4 mdr. på tirsdag. Når hun er tørstig får hun vand ved stuetemp. Og ellers får hun jo sin mme.
Giver hende vand, når hun næsten lige har spist og bliver sur alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.