Hjæææælp mig med en test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, har brug for råd! Er på dag 37 af cyklus, jeg ved ikke hvor lang min cyklus er, den er uregelmæssig. Men sidste måned var den laaang synes jeg (35 dage).

Jeg har stadig ikke fået min mens, og testede negativ på dag 34. I dag, dag 37 tog jeg en test, som havde en MEGET MEGET MEGET svag streg! Jeg kan godt se der er noget, det samme kan 2 uafhængige personer , men jeg kan ikke rigtig fange den på foto.

Hvad skal man så tro?? Det var ikke en valmed.. RSFU tror jeg det var. Jeg tester self. om et par dage, men uvisheden irriterer mig, for tog egentlig den i dag for at få bekræftet min mens bare var meeeget langsom denne måned.

Jeg føler ikke min mens er på vej. Har ikke så mange graviditetssymptomer ud over jeg skal tisse meget. Men havde heller ikke symptomer med vores første.

Det gør mig også nervøs, for med vores første fik jeg en klart positiv test. Er det så normalt at danne langsomt HCG anden gang?? Eller er det tegn på en SA Der er på vej?

Og er der nogen der har stået med ULTRA svage tests, som VAR gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Edit: foto slettet for i stedet at få svar på det der står i emnet 

Anmeld

25. juli 2012

B&J

jeg kan desværre ikke se stregen

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan desværre ikke se stregen

Det er ikke det jeg har brug for svar på, hvis du læser emnet Der er helt sikkert noget, vi er tre der kan se det, det er bare ikke til at fange på kamera..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Det kan jeg desværre heller ikke ... 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Det kan jeg desværre heller ikke ... 

Jeg gentager lige mig selv:

Det er ikke det jeg har brug for svar på, hvis du læser emnet Der er helt sikkert noget, vi er tre der kan se det, det er bare ikke til at fange på kamera..

Det er ikke for at være sur, men det kunne være rart hvis folk nogen gange ville læse hele tråden og svare på det man spurgte om i stedet

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Jeg gentager lige mig selv:

Det er ikke for at være sur, men det kunne være rart hvis folk nogen gange ville læse hele tråden og svare på det man spurgte om i stedet

Har skam også læst din tråd, men du spørger samtidig også om folk har været gravide trods en ultra svag streg og du har haft 2 til at kigge på din test.

Men der er jo ikke nogen streg... Hvertfald ikke en kameraet fanger..

Men det var bare sådan jeg forstod det.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har skam også læst din tråd, men du spørger samtidig også om folk har været gravide trods en ultra svag streg og du har haft 2 til at kigge på din test.

Men der er jo ikke nogen streg... Hvertfald ikke en kameraet fanger..

Men det var bare sådan jeg forstod det.

Ja, og det har du ikke svaret på?

Som sagt er jeg sikker på der er noget, man kan godt se det i virkeligheden. Den er bare MEGET svag, og det var derfor jeg har oprettet tråden med disse spørgsmål..

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Ja, og det har du ikke svaret på?

Som sagt er jeg sikker på der er noget, man kan godt se det i virkeligheden. Den er bare MEGET svag, og det var derfor jeg har oprettet tråden med disse spørgsmål..

Jeg har kun haft svage streger 1 gang og det er jeg sikker på var en bio... For de forsvandt igen... 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har kun haft svage streger 1 gang og det er jeg sikker på var en bio... For de forsvandt igen... 

Okay, tak for svar hvor tidligt testede du der altså hvor langt var du

henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.