hårfarven. som ikke alle andre har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

hej. . ved godt det ikke er den rigtig rubrik at skrive det men ved ikke hvor jeg ellers kan skrive det henne?? så hjælp hvis i kan.

jeg har overvejet at farve mit hår lilla/eller andre farver.  halvdelen af mit hår men

kan man overhovedet få det gjordt næsten hvor som helst?

og hvad mon det koster.. nogen der har fået farvet hår. ved frisoren. ved andre farver sorn som lilla,rød,blå. eller ja bare andre farven man ikke ser så tit folk bliver farvet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

nu er det nogle år siden efterhånden - så kan ikke hjælpe med pris, jeg fik engang farvet mit hår mørkelilla.. hos en hel alm frisør (samtid var der en pige der sku ha lavet striber - i ALLE farver.. (også grå, rød, gul, orange, blå, grøn, hvid m.m.)

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

Lilla er en skøn farve... Meeen bare ikke i hår (bare min mening)

næste gang kan du poste det i ordet er frit evt.

Anmeld

25. juli 2012

Tulle28

Jamen... HVORFOR? Undskyld, det er bare så fjernt fra hvad jeg synes er pænt

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Self kan du få farvet håret lilla ved frisøren Tror ikke det koster mere end andet farve? Så hvis alt håret skal farves (måske i flere farver) vil det med klip (afhængig af længden) nok blive omkring 1000 kr?

Jeg selv fik engang farvet hår hos frisøren (nok... 7 år siden nu..), hvor der var sådan en farveekspert på besøg - der fik jeg rødligt hår som bund farve og så sådan tre trekanter rundt om i håret i lilla farve.. Lyder spøjst, men var nu ret smart.. så go for it

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

MorDk skriver:

Lilla er en skøn farve... Meeen bare ikke i hår (bare min mening)

næste gang kan du poste det i ordet er frit evt.

Jeg mener du kan få farvet håret hos frisøren. Min sæster farvede i en lang overgang sit hår lyserødt/Pink. Hun beatilte farven på nettet. Men hun skulle først afblege det helt også putte farven i...

Held & Lykke med projektet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.