Rullegardin - mørklægning til børn kønsneutralt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.608 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

malo

Er der nogen der ved hvor man kan købe et rullegardin med mørklægning til børn, meget gerne kønsneutralt og uden Hello Kitty, prinsesser, Peter Plys eller Cars på? Der må gerne være mønster på, da det er til børneværelset, kan bare ikke finde noget kønsneutralt - og det er til et delebørneværelse.

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Skouboe

Stof 2000 har ensfarvet mørklægningsgardin til 80 kr pr. meter eller noget i den stil, og så må du i gang med at at svinge symaskinen

Anmeld

25. juli 2012

A.n.onym.

Jeg vil tro at bauhaus har noget - vi har ihverttilfælde købt vores derude - det er dog et plissé mørklægningsgardin - men mon ikke de også har rullegardiner?

Anmeld

25. juli 2012

helle85

malo skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan købe et rullegardin med mørklægning til børn, meget gerne kønsneutralt og uden Hello Kitty, prinsesser, Peter Plys eller Cars på? Der må gerne være mønster på, da det er til børneværelset, kan bare ikke finde noget kønsneutralt - og det er til et delebørneværelse.

Nogen der kan hjælpe?

jysk har mørklægning gardiner

http://www.jysk.dk/140/445/741/ag/catalog-sales/

vi har det hvide til vores børn (fælles værelse) også syr jeg et almindelig gardin til ud over

Anmeld

25. juli 2012

malo

Skouboe skriver:

Stof 2000 har ensfarvet mørklægningsgardin til 80 kr pr. meter eller noget i den stil, og så må du i gang med at at svinge symaskinen

Ja, det kunne da godt være jeg skulle kaste mig ud i at sy noget med mørklægning bag, tak for tippet

Anmeld

25. juli 2012

malo

MommyK skriver:

Jeg vil tro at bauhaus har noget - vi har ihverttilfælde købt vores derude - det er dog et plissé mørklægningsgardin - men mon ikke de også har rullegardiner?

Jeg prøver at kigge i Bauhaus

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bilka har nogle vældig fine nogen  Jeg har nogle hvide nogen med cirkler på fra bilka.

Anmeld

25. juli 2012

malo

helle85 skriver:

jysk har mørklægning gardiner

http://www.jysk.dk/140/445/741/ag/catalog-sales/

vi har det hvide til vores børn (fælles værelse) også syr jeg et almindelig gardin til ud over

Det kan jo godt være det ender med at jeg selv skal i gang med symaskinen, men nu har jeg også snart ferie, så kan der blive lidt tid til symaskinen, tak

Anmeld

25. juli 2012

malo

rikkeregnbue skriver:

Bilka har nogle vældig fine nogen  Jeg har nogle hvide nogen med cirkler på fra bilka.

Det lyder også rigtig fint og lige så neutralt som jeg har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.