Kan det bare være "psyken" eller er det graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Mangler lige jeres tanker og erfaringer!

Jeg har lige haft en graviditet uden for livmoderen og blev opereret. Fik her fjernet den ene æggeleder. Jeg fik mens en uge efter operationen. Har ikke tænkt synderligt meget over PB, da tanken om at jeg havde været gravid, og nu ikke er det længere har fyldt meget. Manden og jeg har haft sex når vi har haft lyst.

Det er nu 21 dage siden jeg havde første dag med mens. Jeg har de sidste 4-5 dage haft samme symptomer som da jeg testede positiv sidste gang. I dag da jeg tissede kom der noget meget lyserødt udflåd, men der har ikke været noget siden.
Blev utålmodig igår og tog en graviditetstest, som var negativ. Jeg kender ikke længden af min cyklus, før jeg blev gravid sidst var den mellem 29 og 35 dage.

Hvad skal jeg tænke og tro? Er det mens på vej? Eller er det bare psyken, til trods for at jeg ikke har tænkt på PB hele måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen?

Anmeld

25. juli 2012

Kay

det er jo egentlig ik til at sige før du kan tage en test og få svar

men efter det du har været igennem håber jeg da i får en lille lige så snart din krop er klar

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er jo egentlig ik til at sige før du kan tage en test og få svar

men efter det du har været igennem håber jeg da i får en lille lige så snart din krop er klar

Det har du helt ret i åh hvor er jeg dog bare utålmodig. Men jeg kan bare ikke forstå, at jeg kunne mærke symptomer så tidligt, og så ikke kunne lave en positiv test. Men ja, der er ikke andet for end at vente en uges tid!

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Det har du helt ret i åh hvor er jeg dog bare utålmodig. Men jeg kan bare ikke forstå, at jeg kunne mærke symptomer så tidligt, og så ikke kunne lave en positiv test. Men ja, der er ikke andet for end at vente en uges tid!

lige netop... kender godt utålmodigheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.