Æg-løsningstests eller viser de noget helt andet....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Hejsa piger

Jeg forsøger ihærdigt at blive gravid igen efter en spontan abort i 11. uge for knap to måneder siden.

Jeg har fået min normale cyklus igen og har testet at al hCG hormon er helt ude af kroppen.

Vi sprang derfor op på hesten igen og jeg begyndte at teste med ægløsningstests. Jeg syntes, det kunne være lidt interessant at se, hvor mange dage, jeg egentlig kan teste positiv på dette og købte en stak tests.

Imidlertid læste jeg dette på nettet: " Det er normalt at ægløsningstestene viser positiv i nogle dage før de så atter bliver negative. Det er så forskelligt fra kvinde til kvinde, og nogle har kun en positiv ægløsningstest i kort tid - måske mindre end et døgn - mens andre kan fortsætte med at tage positive teste helt op til 3-4 dage efter den første positive ægløsningstest."

Men nu sidder jeg altså med ikke færre end 8 positive tests foran mig... Begyndte at teste d. 18. og har testet positiv hver dag siden. Hvad hulen betyder det nu lige?

Kan jeg være gravid? Min første menstruation efter aborten var meget intens og varede hele 9 dage. Kan jeg have været gravid gennem den? Jeg testede positiv på den første ægløsningstest fem dage efter menstruationens sidste dag.

Hvad skal jeg tænke eller tro?

Prøv med clear blue ÆL test, jeg har i hvert fald stået med strimmel ÆL tests hvor jeg kunne ha svoret på den var positiv med clearblue sagde negativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Prøv med clear blue ÆL test, jeg har i hvert fald stået med strimmel ÆL tests hvor jeg kunne ha svoret på den var positiv med clearblue sagde negativ..

Okay tak for rådet, det prøver jeg næste måned, hvis der ikke er bid.

Anmeld

27. juli 2012

Mama3

Jeg vil bare sige at jeg også har stået med mange positive test som jeg ikke kunne finde hovede og hale i, og blev træt af at skulle stå og tyde om de nu også var positive, jeg kunne nærmest stirre mig blind på dem nogen gange, så jeg blev enige med manden om at vi ville prøve at købe clearblue's æl test det er meget nemmere så det vil jeg anbefale, de bliverkun positive når de er positive, de er godt nok lidt dyre men pengene værd synes jeg.

Held og lykke med babymaking håber snart du står med de 2 streger igen

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Filucca&Smilla skriver:

Jeg vil bare sige at jeg også har stået med mange positive test som jeg ikke kunne finde hovede og hale i, og blev træt af at skulle stå og tyde om de nu også var positive, jeg kunne nærmest stirre mig blind på dem nogen gange, så jeg blev enige med manden om at vi ville prøve at købe clearblue's æl test det er meget nemmere så det vil jeg anbefale, de bliverkun positive når de er positive, de er godt nok lidt dyre men pengene værd synes jeg.

Held og lykke med babymaking håber snart du står med de 2 streger igen

Lige et forsinket tak for svaret herfra! Der var ikke held i sidste omgang, så jeg forsøger igen og holder mig denne gang til Clearblue! Det andet var da simpelthen mere forvirrende end hjælpende...

Anmeld

10. august 2012

Mama3

Anonym skriver:

Lige et forsinket tak for svaret herfra! Der var ikke held i sidste omgang, så jeg forsøger igen og holder mig denne gang til Clearblue! Det andet var da simpelthen mere forvirrende end hjælpende...

Detkan jeg godt forstå det er meget nemmereHenled og lykke her fra for der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.