Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære alle
Jeg har noget tid spændt fulgt med inde på den digitale pladsanvisning hvor på ventelisten Oliver står til den ønskede BH. I dag har han ikke længere et nummer på ventelisten. Vores 2.prioritet er han nr.6. på ventelisten, så der figurerer altså stdig et tal.
Nu er spørgsmålet: Kan jeg glæde mig ved at tolke det sådan, at når han ikke længere har et nummer på ventelisten, så er det fordi han har fået en plads?????????????????????????????????????????
Nogen der ved det??
Hilsen en meget spændt mor, der håber at logistik-kabalen kommer til at gå op i efteråret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Ikke for at være lyseslukker, men jeg ville ikke glæde mig til noget som helst før jeg stod med et brev i hånden:-( MEN jeg krydser fingre - og skynd dig at give pladsanvisningen et kald!!
Ikke for at være lyseslukker, men jeg ville ikke glæde mig til noget som helst før jeg stod med et brev i hånden:-( MEN jeg krydser fingre - og skynd dig at give pladsanvisningen et kald!!
Gør jeg heller ikke, vil have dokumentation før vi slapper af. Snakkede med en meget sød herre, der meget gerne ville hjælpe mig, men hende der har styr på pladserne har ferie Så må vente til næste uge
Tak for svar
Det kunne man jo godt umiddelbart tro - men ville heller ikke juble før der kom et brev.
Hvor på listen var han inden nummeret forsvandt??
for at i får det i håber.
Frk.S skriver: Det kunne man jo godt umiddelbart tro - men ville heller ikke juble før der kom et brev. Hvor på listen var han inden nummeret forsvandt?? for at i får det i håber.
Sidst jeg kiggede var han nr.9 vist nok.
Rent logisk tænker (og håber) jeg bare, at når han ikke længere figurerer på ventelisten, så er det vel fordi han har fået en plads og ikke længere behøver at være på venteliste
lotchen skriver: Sidst jeg kiggede var han nr.9 vist nok. Rent logisk tænker (og håber) jeg bare, at når han ikke længere figurerer på ventelisten, så er det vel fordi han har fået en plads og ikke længere behøver at være på venteliste
Ja, det skulle man jo tro.
Frk.S skriver: Ja, det skulle man jo tro.
Jeg satser på den logiske model og tillader mig at have forhåbningerne i behold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128