Ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Beklager detajler kan forekomme!

Først lidt info: Vi er i gang med projekt lillesøs/bror og det er min første cyklus efter p.pille stop.

I fredags kom der lidt frisk bland med helt mørkt brun blod, ikke meget men en smule. Dette har fortsat hele weekenden. Både sådan lidt brun, lidt mørkere og en lille bitte smule rødt. 

Det har ikke været mere end hvad en almindeligt tyndt alldays trusseindlæg kunne klare, og med et skift i løbet af dagen max.

I ville normalt ifølge p-pille cyklussen være starten, hvor det så vælter ud i 2-3 dage, og så stille og roligt stopper igen.

Tænker så på at det kan være implatatsblødningen, eller hvad det hedder... For det er præcis som i min første graviditet, hvor jeg dog troede at det var en alm. mens, og så først testede nogle uger efter og var bragende positiv.

Jeg er bange for om det er psyken der spiller mig et puds, for sidst jeg blev gravid var det netop i den måned hvor jeg havde lagt tankerne om projekt baby helt væk og bare tog det som det kom. Nu her har jeg også gået og sagt at det kan umuligt ske i første forsøg, men altså.... HAR jo ikke fået min mens, og det der er kommet kan vel ikke betegnes som en 

Er jeg helt fra den, eller ville i turde teste her inden for de næste dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

henh01

hvornår forventer du mens?

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Ifølge min cyklus som den var da jeg var på pillen, så ville den ha startet i går eller i dag

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har heller ikke haft hovedpine og mens. smerter som jeg plejer her de sidste dage. Men havde i sidste uge en mens. agtig murren i maven, som slet ikke gjorde ondt, men bare føltes som det nu gør dernede fra 

Anmeld

25. juli 2012

henh01

Du kan jo altid teste, det sker der jo ingenting ved..
Jeg blev gravid i første ægløsning efter p pille stop så krydser for jer.

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Du kan jo altid teste, det sker der jo ingenting ved..
Jeg blev gravid i første ægløsning efter p pille stop så krydser for jer.

Okay, hvor dejligt  

Synes det ville være for vildt, hvis vi er så heldige at det sker allerede nu  Nok også lidt derfor at jeg er bange for at blive skuffet 

Og tak 

Anmeld

25. juli 2012

henh01

Anonym skriver:

Okay, hvor dejligt  

Synes det ville være for vildt, hvis vi er så heldige at det sker allerede nu  Nok også lidt derfor at jeg er bange for at blive skuffet 

Og tak 

glæder mig til opdatering

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Test test test test...! 

Mange tror det er sjældent at man bliver gravid i første forsøg med p-piller... Men det er det absolut ikke!

Jeg sagde til manden vi kunne ligeså godt starte nu fordi der går alligevel ½-1 år før hormonerne er ude af kroppen, men jeg blev gravid i første hug efter jeg smed dem... 

Og har læst flere og flere historier om folk blev gravide i første cyklus... Så test, glæder mig til en opdatering.. 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Test test test test...! 

Mange tror det er sjældent at man bliver gravid i første forsøg med p-piller... Men det er det absolut ikke!

Jeg sagde til manden vi kunne ligeså godt starte nu fordi der går alligevel ½-1 år før hormonerne er ude af kroppen, men jeg blev gravid i første hug efter jeg smed dem... 

Og har læst flere og flere historier om folk blev gravide i første cyklus... Så test, glæder mig til en opdatering.. 

Nej du eller i har nok ret... Men uh især første gang har man jo alle symptomerne de første par måneder og man er bare sikker på at nu er den der... Sådan havde jeg det i hvert fald 

Men her 2.gang er man jo blevet lidt klogere, så man ved at man hurtigt kan sætte forhåbningerne i vejret. 

Jeg har bestilt nogle teste over nettet og får dem i morgen, så spændende 

Anmeld

27. juli 2012

henh01

fik du testet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.