Beklager detajler kan forekomme!
Først lidt info: Vi er i gang med projekt lillesøs/bror og det er min første cyklus efter p.pille stop.
I fredags kom der lidt frisk bland med helt mørkt brun blod, ikke meget men en smule. Dette har fortsat hele weekenden. Både sådan lidt brun, lidt mørkere og en lille bitte smule rødt.
Det har ikke været mere end hvad en almindeligt tyndt alldays trusseindlæg kunne klare, og med et skift i løbet af dagen max.
I ville normalt ifølge p-pille cyklussen være starten, hvor det så vælter ud i 2-3 dage, og så stille og roligt stopper igen.
Tænker så på at det kan være implatatsblødningen, eller hvad det hedder... For det er præcis som i min første graviditet, hvor jeg dog troede at det var en alm. mens, og så først testede nogle uger efter og var bragende positiv.
Jeg er bange for om det er psyken der spiller mig et puds, for sidst jeg blev gravid var det netop i den måned hvor jeg havde lagt tankerne om projekt baby helt væk og bare tog det som det kom. Nu her har jeg også gået og sagt at det kan umuligt ske i første forsøg, men altså.... HAR jo ikke fået min mens, og det der er kommet kan vel ikke betegnes som en 
Er jeg helt fra den, eller ville i turde teste her inden for de næste dage?

Anmeld