Han Er Bange For Svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Lene32

Min søn på 3 år og 3 mdr er rædselsslagen for at være i svømmehallen.Aner virkelig ikke hvorfor for der er ikke sket noget i den forbindelse.Vi vil så gerne have ham med derind men bare vi går forbi og han tror han skal derind,går han amok.

Hjælp,tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

trunte89

Lene32 skriver:

Min søn på 3 år og 3 mdr er rædselsslagen for at være i svømmehallen.Aner virkelig ikke hvorfor for der er ikke sket noget i den forbindelse.Vi vil så gerne have ham med derind men bare vi går forbi og han tror han skal derind,går han amok.

Hjælp,tak.

Måske i kan nøjes med at prøve babybassin, der er kun en 30 cm dybt vand, og en masse legetøj.

Anmeld

25. juli 2012

Lene32

trunte89 skriver:

Måske i kan nøjes med at prøve babybassin, der er kun en 30 cm dybt vand, og en masse legetøj.

Jamen,bare det at få ham ind af døren blir ikke nemt

Anmeld

25. juli 2012

trunte89

Lene32 skriver:

Jamen,bare det at få ham ind af døren blir ikke nemt

Heller ikke hvis han får at vide, at der ikke så meget vand i dedr hvor I er. Kan selvfølgelig godt se, at det kan være svært når I ikke ved hvad grunden er. I kan også måske prøve at give ham gymnastik sko på, hvis han måske synes det er glat og er bange for at falde? Dem har min datter altid på når hun går rundt der.

Anmeld

26. juli 2012

AstridM

Er det en generel ting med vand eller er det kun svømmehallen?

Anmeld

26. juli 2012

Lene32

trunte89 skriver:

Heller ikke hvis han får at vide, at der ikke så meget vand i dedr hvor I er. Kan selvfølgelig godt se, at det kan være svært når I ikke ved hvad grunden er. I kan også måske prøve at give ham gymnastik sko på, hvis han måske synes det er glat og er bange for at falde? Dem har min datter altid på når hun går rundt der.

Det har intet med at falde at gøre for så ville han have sagt det,uden tvivl.

Anmeld

26. juli 2012

Lene32

AstridM skriver:

Er det en generel ting med vand eller er det kun svømmehallen?

Han har altid været bange for at få vand i håret og hårvask er stadig et helvede med skrig og skrål hele vejen igennem.
Men ellers elsker han at være i bad,så det er faktisk kun mht svømmehallen.

Anmeld

28. juli 2012

AstridM

Vi har altid brugt at vaske hår i køkkenvasken med hoved ud over kanten. Ellers at de bukker sig forover så de er sikret ikke at få vand øjnene.

Det lyder som om han er særligt sensitiv, og du søge på det på google og finde masser.

Det kan jo sagtens være en kanalisering af en usikkerhed i et andet sted i livet over i at svømmehallen er farlig, hvis han er særligt sensitiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.