hvad laver i med jeres baby i varmen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Sujan

Maja gider ikke rigtig varmen.. bliver pylret og sådan. Hvilket jo er klart.

Der er temmelig varmt i lejligheden. Vi plejer at gå en lang tur eller noget. Men barnevognen er også rigtig varm, så gider hun ikke rigtig.
De sidste to dage har været hjemme hygge, men det bliver jo altså også kedeligt..
Ville gerne tage i svømmehallen, men den har så lukket de næste.3 uger. Folk er på arbejde eller på ferie.
Så hvad skal jeg lige finde på at lave med hende som ikke er for varmt??? Hun er 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Frk.S

Nu ved jeg jo ikke lige hvad der ligger i nærheden af hvor du bor. Men hvad med en tur i et indkøbscenter af en art. De har som regel aircondition.

Så kan din lille pige blive kølet lidt, og du kan komme ud og ose lidt.

Anmeld

25. juli 2012

Lene32

Hvad med at tage ud i et grønt område og lade hende "sidde" eller lægge på græsset,i skyggen eller under en paraply/parasol????

Anmeld

25. juli 2012

Sujan

Frk.S skriver:

Nu ved jeg jo ikke lige hvad der ligger i nærheden af hvor du bor. Men hvad med en tur i et indkøbscenter af en art. De har som regel aircondition.

Så kan din lille pige blive kølet lidt, og du kan komme ud og ose lidt.

Ja kunne man måske.. kunne være der var lidt køligt

Anmeld

25. juli 2012

Sujan

Lene32 skriver:

Hvad med at tage ud i et grønt område og lade hende "sidde" eller lægge på græsset,i skyggen eller under en paraply/parasol????

Jo kunne godt være vi skulle prøve det.. har ikke om sådan "ligget" på græsset og hygget.. men kunne være vi skulle prøve for hun elsker at kigge på træer og sådan.

Tak for råd

Anmeld

25. juli 2012

Lene32

Sujan skriver:

Jo kunne godt være vi skulle prøve det.. har ikke om sådan "ligget" på græsset og hygget.. men kunne være vi skulle prøve for hun elsker at kigge på træer og sådan.

Tak for råd

Var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.