At sove i soveværelset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Henriette Aaby

Hej

jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med at have deres 3 årig til at sove i soveværelset.

Vi fik i december en lillebror, og siden han kom til har vores datter på 3 år givet voldsomt udtryk for, at hun synes det er snyd at sove alene og vi andre sover sammen.

Vi har så lige taget hendes sut, og siden har hun sovet i på en madras på gulvet i soveværelset.

Så nu er det sådan at vi tænker, skal hun have sin seng ind i soveværelset, bare indtil jeg er klar til at lillebror kan komme på eget værelse. Og så flytte begge unger til den tid?

Er det en god ide?

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vores søn var også i den alder da han blev storbror og vi havde samme problem. vi snakkede med han om at når det var børnehave dag skulle han sove på sit eget værelse og så i weekenden sov han sammen med os andre. det fungerede rigtig godt. lillebror var 8 mdr da han kom på eget værelse

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

Hvis i har det fint med det og i allesammen sover godt så synes jeg da godt i kan... Kan være hun føler sig lidt udenfor og hvis det 'hjælper' hende så er det da fint :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.