1. frustruation, frustruation, frustruation !!
som jeg før har nævnt - testede jeg svag positiv inden vi nåede ind i weekenden. Jeg blev så glad, at jeg måtte ha bekræftet dette med endnu en test, og dermed var der ingen streger at hente hjem til mor her! jeg blev dermed sindssyg - og gik igang med alle mulige diverse test! selv, denne jeg havde testet positiv med, gav sig for negativ de andre dage i stride strømme!! og tror pokker jeg har tømt hele brugsen!!! jeg måtte da opgive, og egentlig vente på mit mens, har da ikke orden i cyklus men efter egen beregning, er jeg gået ind i 4 uge, og dermed forventer mens i ugen her. Så jeg ærgede mig stort og bittert og sagde da til manden - at jeg gerne ville holde pause nu. I dag, fik jeg lidt mens smerter, blev ret plaget af det - og tænkte. NU kommer det ENDELIG! meeeeeeeen, fik lokket min skønne mand op i brugsen endnu engang - og lovede ham det var den sidste for denne omgang, min santen, testen er IGEN svag positiv! fatter bjælle! har nogen været udsat for det samme? vil det sige jeg er gravid?, har heller ik blødt endnu
! men jeg troed da at fra første positiv test - fordobler hormonet hvis man derimod er gravid.. Men jeg testede da negativ efterfølgende - fair.. men hvordan pokker kan testen være positiv nu?? bud bud ?
Anmeld