underlige g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

1. frustruation, frustruation, frustruation !!

som jeg før har nævnt - testede jeg svag positiv inden vi nåede ind i weekenden. Jeg blev så glad, at jeg måtte ha bekræftet dette med endnu en test, og dermed var der ingen streger at hente hjem til mor her! jeg blev dermed sindssyg - og gik igang med alle mulige diverse test! selv, denne jeg havde testet positiv med, gav sig for negativ de andre dage i stride strømme!! og tror pokker jeg har tømt hele brugsen!!! jeg måtte da opgive, og egentlig vente på mit mens, har da ikke orden i cyklus men efter egen beregning, er jeg gået ind i 4 uge, og dermed forventer mens i ugen her. Så jeg ærgede mig stort og bittert og sagde da til manden - at jeg gerne ville holde pause nu. I dag, fik jeg lidt mens smerter, blev ret plaget af det - og tænkte. NU kommer det ENDELIG! meeeeeeeen, fik lokket min skønne mand op i brugsen endnu engang - og lovede ham det var den sidste for denne omgang, min santen, testen er IGEN svag positiv! fatter bjælle! har nogen været udsat for det samme? vil det sige jeg er gravid?, har heller ik blødt endnu ! men jeg troed da at fra første positiv test - fordobler hormonet hvis man derimod er gravid.. Men jeg testede da negativ efterfølgende - fair.. men hvordan pokker kan testen være positiv nu?? bud bud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

som jeg før har nævnt - testede jeg svag positiv inden vi nåede ind i weekenden. Jeg blev så glad, at jeg måtte ha bekræftet dette med endnu en test, og dermed var der ingen streger at hente hjem til mor her! jeg blev dermed sindssyg - og gik igang med alle mulige diverse test! selv, denne jeg havde testet positiv med, gav sig for negativ de andre dage i stride strømme!! og tror pokker jeg har tømt hele brugsen!!! jeg måtte da opgive, og egentlig vente på mit mens, har da ikke orden i cyklus men efter egen beregning, er jeg gået ind i 4 uge, og dermed forventer mens i ugen her. Så jeg ærgede mig stort og bittert og sagde da til manden - at jeg gerne ville holde pause nu. I dag, fik jeg lidt mens smerter, blev ret plaget af det - og tænkte. NU kommer det ENDELIG! meeeeeeeen, fik lokket min skønne mand op i brugsen endnu engang - og lovede ham det var den sidste for denne omgang, min santen, testen er IGEN svag positiv! fatter bjælle! har nogen været udsat for det samme? vil det sige jeg er gravid?, har heller ik blødt endnu ! men jeg troed da at fra første positiv test - fordobler hormonet hvis man derimod er gravid.. Men jeg testede da negativ efterfølgende - fair.. men hvordan pokker kan testen være positiv nu?? bud bud ?

Har ikke så meget erfaring på det område.. Men håber der er nogle som kan hjælpe dig...

Krydser for at den er der.. 

Anmeld

24. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg kan ikk anbefale brugsens teste, men der imod dem fra Lidl, og rema1000, eller klar besked fra matas..

Jeg er under den holdning/ opfattelse, at hvis en test kan vise positiv er der gevinst.. Dit Hcg tal er nok bare ikke så højt endnu, at det vil hænge fast. Forsøg med morgen urinen, da den er mest koncentreret, eller kontakt din læge og spørg om en blodprøve...
for Jer

Anmeld

28. juli 2012

babyonboard

Hej hvis du vil være helt sikker så køb den digitale test man kan købe i matas, den skriver gravid hvis du er det, og ikke gravid hvis ikke der er noget, så skal man ikke bruge ne masse penge på at sidde og tyde om der nu også er en streg. Da jeg blev gravid havde jeg også svært ved om jeg egentlig kunne se en streg da man jo ved nogenlunde hvir den skal komme så jeg købte sådan en og der var ingen tvivl, så det ville jeg prøve. 

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

den er i hus

Anmeld

29. juli 2012

Miss Church

Anonym skriver:

den er i hus

Altså du er gravid?!

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Altså du er gravid?!

jep

Anmeld

29. juli 2012

Miss Church

Anonym skriver:

jep

TILLYKKE!!!

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

TILLYKKE!!!

tusind tak !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.