Loppemarked i Munkdrup forsamlingshus (Randers) 1. September

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Jeg bor i Århus. Tror faktisk at jeg aldrig har været i Randers før 

Jeg troede, du boede i København.
Vil du mødes til en kop kaffe en dag? Jeg bor i Hadsten, så det er jo ikke så langt fra hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Jeg troede, du boede i København.
Vil du mødes til en kop kaffe en dag? Jeg bor i Hadsten, så det er jo ikke så langt fra hinanden

Hvorfor ikke : ) men helst efter fasten ellers går jeg bare rundt og er ledig så du siger bare til når du har lyst.

Anmeld

29. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Hvorfor ikke : ) men helst efter fasten ellers går jeg bare rundt og er ledig så du siger bare til når du har lyst.

Jeg kommer først hjem efter Eid, men derefter har jeg masser af tid

Anmeld

29. juli 2012

FamilienSørensen

PT skriver:

Hej alle.

Jeg vil invitere jer til loppemarked i Munkdrup forsamlingshus (ved Randers) den 1. september fra 11-16.
Man kan også leje en stand for 100 kr, men tilmelding til det lukker snart.

Så skriv datoen i kalenderen og kom ud og kig
Jeg er at finde med diverse babyting til spotpris, og jeg er sikker på, det kommer mange andre fund derudover

Håber, vi ses den 1. september

http://m.facebook.com/?_rdr#!/events/3438477823553 76?ref=bookmark&__user=100001567969996

Det lyder rigtig hyggeligt, vi kan rigtig godt lide at være på loppe og kræmmermarked. Vi vil meget gerne tage derud og kigge, tak for informationen herom. Mvh Kusuma

Anmeld

25. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Jeg opper den lige en gang mere, hvis I havde glemt det eller ikke havde set det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.