Rutiner (dagsplan)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

kvinde84

Jeg er nu kommet til den konklusion at min baby bare ikke KAN finde ud  af at sove. Han sover meget ofte mindre end 10 timer om dagen, og det selvom jeg har gjort ALT for at få ham at sove. Derfor kan det ikke nytte noget at jeg følger babys rytme, for det bliver vi begge trætte og vrantne af. Jeg har derfor bestemt, at jeg allerede nu nok må indføre en dagsrutine, og så følge den slavisk, indtil baby finder ud af, at nu er det sovetid/spisetid/lege/hyggetid. 

Men så er det hvordan man gør det bedst?? Hvordan ser jeres dagligdag med baby ud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Mettefpigen

Lukas sov 6-8 timer i døgnet de første 6 måneder.... Og jeg lærte at der er nogle babyer der ikk sover meget og andre der sover meget.. Er baby meget træt iløbet af dagen?

Anmeld

25. juli 2012

Tulle28

kvinde84 skriver:

Jeg er nu kommet til den konklusion at min baby bare ikke KAN finde ud  af at sove. Han sover meget ofte mindre end 10 timer om dagen, og det selvom jeg har gjort ALT for at få ham at sove. Derfor kan det ikke nytte noget at jeg følger babys rytme, for det bliver vi begge trætte og vrantne af. Jeg har derfor bestemt, at jeg allerede nu nok må indføre en dagsrutine, og så følge den slavisk, indtil baby finder ud af, at nu er det sovetid/spisetid/lege/hyggetid. 

Men så er det hvordan man gør det bedst?? Hvordan ser jeres dagligdag med baby ud???

Værsgo - her er en opskrift:-)

http://morsbaby.net/babynyfod.htm#Få styr på din dag/rutiner og faste rammer.

Den brugte vi rigtig meget da vores datter var spæd - ja i ret lang tid egentlig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.