Kun for at blære mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

emsaroto

.. Jeg vil bare lige sige at jeg jo har fundet en lækker fyr, som godt nok er en del år ældre end mig, men virkelig dejlig.

Han arbejder som kok og kommer forbi i aften (21.30-22 tiden) efter arbejde.. 
Og man ved da at han er den helt rigtige når han skriver at han kommer med foie gras til mig  namme nam!!!

.. ja undskyld.. måtte bare blære mig lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

SHERO

Det må man også gerne, for de hænger sgu ikke på træerne..

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

emsaroto skriver:

.. Jeg vil bare lige sige at jeg jo har fundet en lækker fyr, som godt nok er en del år ældre end mig, men virkelig dejlig.

Og man ved da at han er den helt rigtige når han skriver at han kommer med foie gras til mig  namme nam!!!

Ja hver sin smag Gåselever kunne nok ikke lige sætte mine dampe igang MEN heldigvis er vi jo forskellige, hihi... Ville bare lige smide et "hurraaa" i din retning, for det er nu så dejligt når man sådan får sommerfugle i maven af en fyr

Og skidt pyt med hvor gammel han er, det betyder ingenting, så længe man svinger godt sammen

Anmeld

24. juli 2012

TeamRocket

Hihi- jeg er mere en pizza pige Men tillykke med ham - det har du fortjent! Hurra for lækre søde mænd

Anmeld

24. juli 2012

smokin

Sådan en stopfodret gås er ikke noget der får mine trusser til at danse sejrsdans  Men tillykke med den spirende kærlighed 

Anmeld

24. juli 2012

132319

Zette skriver:

Sådan en stopfodret gås er ikke noget der får mine trusser til at danse sejrsdans  Men tillykke med den spirende kærlighed 

Enig, uhhhh synes det er sååå usselt og ville aldrig støtte op om den slags 

Men tillykke med kæresten

Anmeld

24. juli 2012

Muffin_girl

Zette skriver:

Anmeld

24. juli 2012

Thereseh

emsaroto skriver:

Uhh, hvor dejligt. Jeg er vild med foie gras, østers, hummer og alt den slags lækkerier. En kok ville være lykken - hvis jeg ikke lige allerede havde en dejlig mand. Ha ha. 

Stort tillykke med den nye kærlighed 

Anmeld

24. juli 2012

Jibbe

Åh foie gras så Skønt med lækkert mad og kærlighed

Anmeld

24. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

emsaroto skriver:

Ihhh hvor skønt.. Stort tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.