min kæreste er begyndt på nattearbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Schonert

Min kæreste er begynde på natte arbjede, der hedder 22 til 06, og jeg synes det total underliget at han bare ligger og sover hele dagen imens mig og vores søn laver noget andet. 

Så ville lige høre om der andre der ude der har mænd der arbjeder nat - hvordan får i jeres hverdag til at hænge sammen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

bobbles

Schonert skriver:

Min kæreste er begynde på natte arbjede, der hedder 22 til 06, og jeg synes det total underliget at han bare ligger og sover hele dagen imens mig og vores søn laver noget andet. 

Så ville lige høre om der andre der ude der har mænd der arbjeder nat - hvordan får i jeres hverdag til at hænge sammen ? 

ja det gør min. Det har han gjort de sidste 2 år. Han arbejder 3. holdsskift enten 6-14 eller 14-22 eller 22-06. Hvor jeg dog hader når han møder 14( det er han nu) men man vender sig hurtig til det. Når han har været på nat så står han som regel op kl 12 så får vi også noget ud af dagen sammen, og idag når han er på job så kommer farmor og henter den mindste af tøsserne mens jeg kan tage til min første teori time. Men synes ihvertfald man vender sig hurtig til det, det var underligt i starten da han ikke var der om natten

Anmeld

24. juli 2012

wamse

Jeg har arbejdet nat Når jeg kom hjem om morgenen, så kørte jeg Lærke i børnehave, og stod så op kl 14.00-14.30 og hentede hende igen i børnehaven Jeg arbejde 22-06.

Anmeld

24. juli 2012

TeamRocket

Min mand arbejder 19 til 07. Det er så underligt for jeg mangler ham både når han sover i løbet af dagen og om aftenen og natten når han er på job. Ser ham kun fra kl 15 til 1730 i løbet af en dag Tilgengæld er lønnen god

Anmeld

24. juli 2012

SanneJensen

Hejsa ..

Min kæreste arbejder på nathold (22-06), og har gjort det de sidste par måneder. I starten havde jeg det vanvittigt svært med det, da vi lige var flyttet ud fra byen og ind i et stort hus... Meget anderledes end en lille lejlighed på 2. sal! Jeg kunne virkelig ikke lide at være herhjemme alene - men det er heldigvis blevet bedre nu, hvor jeg har vænnet mig til det.

- I vores hverdag ser vi ikke hinanden specielt meget. Kæresten har været igennem et længere sygdomsforløb der gør, at han bare har brug for mere søvn end andre mennesker.. Så når han tager på arbejde kl 22 går jeg cirka i seng, og når han så kommer hjem fra job står jeg op - og tager selv på arbejde i 8 timer. Når jeg så kommer hjem kl 16 cirka hygger vi lidt, handler, laver aftensmad - og så er han faktisk tit nødsaget til at tage en lur inden han skal afsted.. Så ja, det er ikke så meget vi ser til hinanden. ''Heldigvis'' har vi ingen børn endnu, for så ville situationen altså ikke være særlig holdbar.

Undskyld for den lange smøre, men sådan hænger vores hverdag sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.