scrapbog & opskriftbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

B&J

Hej nu har jeg se en del af jer skrive om scrapbøger og jeg vil så gerne selv igang for de er så flotte og fyldt af personlighed også vil jeg lave en med opskrifter også men men men men...

hvor køber man dem henne og hvor køber man flere sider og ting der til og ja ALT håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

piap

B&J skriver:

Hej nu har jeg se en del af jer skrive om scrapbøger og jeg vil så gerne selv igang for de er så flotte og fyldt af personlighed også vil jeg lave en med opskrifter også men men men men...

hvor køber man dem henne og hvor køber man flere sider og ting der til og ja ALT håber i kan hjælpe mig

hvor bor du henne i landet ???

jeg scrapper selv og synes det er vildt afslappende

Anmeld

24. juli 2012

B&J

piap skriver:

hvor bor du henne i landet ???

jeg scrapper selv og synes det er vildt afslappende

Jeg bor i Hjørring (nordjylland) jamen det er så flot og fuld af personlighed og det ser bare såå hyggeligt ud

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

jeg lave det hele selv.. også albumet.. så er det precist som jeg vil have det.. og ja det er super hyggeligt.. synd du bor så langt væk.. ellers kunne du have snuset til det her.. har seriøst alt hvad hjertet begærer i maskinparken, som min mand kalder det...

Anmeld

24. juli 2012

B&J

ønskebarn74 skriver:

jeg lave det hele selv.. også albumet.. så er det precist som jeg vil have det.. og ja det er super hyggeligt.. synd du bor så langt væk.. ellers kunne du have snuset til det her.. har seriøst alt hvad hjertet begærer i maskinparken, som min mand kalder det...

jaa det kunne være spænde og se andres det kunne være super hyggeligt

jeg kunne også godt tænke mig at have sådan en kasse et eller andet hvor alt pulleret kunne være i jeg skal jo til at starte på ny men er ved at samle små ting sammen...

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

jaa det kunne være spænde og se andres det kunne være super hyggeligt

jeg kunne også godt tænke mig at have sådan en kasse et eller andet hvor alt pulleret kunne være i jeg skal jo til at starte på ny men er ved at samle små ting sammen...

her hos mig er det en kæmpe væg med skabe der skal til for at rumme mine ting..  .. men jeg er også bidt af det...

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

B&J skriver:

jeg bor på nordfyn, ikke langt fra motorvejen.. du er velkommen til en hyggedag her hvis du har løst..

Anmeld

24. juli 2012

B&J

ønskebarn74 skriver:

her hos mig er det en kæmpe væg med skabe der skal til for at rumme mine ting..  .. men jeg er også bidt af det...

hihihihhihihi et hele lege land for voksende

jaa det ville jeg gerne men vi har desværre ikke bil øv bøv

Anmeld

24. juli 2012

B&J

opper den lige

Anmeld

24. juli 2012

Lullaby*

Det er altså også rigtig hyggeligt!

Nu ved jeg ikke lige om der er en i nærheden af dig, men Panduro Hobby har nærmest alt hvad hjertet begærer. Du kan også bestille over nettet på deres hjemmeside. Så er du hurtigt i gang :-) 

God scrappelyst ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.