1 mens efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

hej

Jeg var igennem en sen abort for ca 5 uger siden pga misdannelser og har endnu ikke fået min første mens..

Så ville lige spørge herinde om hvornår i andre har fået første mens efter en abort ? hvor lang tid gik der ? Jeg oplevede igår at der kom en klat udflåds/slim agtigt ud som var brunlig ? tog bind på da jeg troede det var min mens der kom men der kom aldrig mere ??? Hm

Jeg stoppede med at bløde ca 2 uger efter aborten og har de sidste 2 ugers tid haft stik og jag i venstre side af underlivet, kan det være optakt til mens der være så længe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

M&N

Jeg blødte ca. 5 uger efter min abort i 12. uge. Den nogenlunde regelmæssigt med ca. 5 dages mellemrum de første 3 måneder, derefter blev den meget uregelmæssig!

Men det er normalt at kunne vente helt op til 8 uger efter aborten, det håber jeg selvfølgelig ikke for dig.. 

Må jeg spørge hvilke misdannelser det handlede om? Fik også fjernet vores foster da de mente kromosomfejl og at den stoppede med at vokse 11+ (den levede stadig).. Det er rigtig hårdt dagen idag stadig, det var min 1 graviditetet.. 

Anmeld

24. juli 2012

Kris89

efter abort 9+3 gik der 3 mdr. før jeg fik den første mens...

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg blødte ca. 5 uger efter min abort i 12. uge. Den nogenlunde regelmæssigt med ca. 5 dages mellemrum de første 3 måneder, derefter blev den meget uregelmæssig!

Men det er normalt at kunne vente helt op til 8 uger efter aborten, det håber jeg selvfølgelig ikke for dig.. 

Må jeg spørge hvilke misdannelser det handlede om? Fik også fjernet vores foster da de mente kromosomfejl og at den stoppede med at vokse 11+ (den levede stadig).. Det er rigtig hårdt dagen idag stadig, det var min 1 graviditetet.. 

har lige sendt dig en pb

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

efter abort 9+3 gik der 3 mdr. før jeg fik den første mens...

puha det var søreme længe  lægerne sagde der nok ville gå alt fra 4 til 8 uger... Har man egentlig ægløsning stadig hvis ens mens udebliver i 3 mdr ? Altså er der stadig chance for at blive gravid selvom man ikke har mens ??

Anmeld

24. juli 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

puha det var søreme længe  lægerne sagde der nok ville gå alt fra 4 til 8 uger... Har man egentlig ægløsning stadig hvis ens mens udebliver i 3 mdr ? Altså er der stadig chance for at blive gravid selvom man ikke har mens ??

Ja, det er der - ægløsning kommer jo før mens...

Når jeg har ægløsning føles det som stik/niv/jag i den ene side (den side hvor ægget løsner sig)...

Har du prøvet at tage en test?

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, det er der - ægløsning kommer jo før mens...

Når jeg har ægløsning føles det som stik/niv/jag i den ene side (den side hvor ægget løsner sig)...

Har du prøvet at tage en test?

okay tak

Ja jeg har prøvet at teste både med æl test og g-teste men alle sammen er bragende negative. testede sidst søndag aften. så hcg er hvertfald ude af kroppen.

Undre mig bare over det brune "blod" der kom igår når mens stadig ikke er kommet ? men det må vel bare være noget gammelt der ikke var kommet ud så ?

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

hm der kommer lige en update

Jeg gik lige på toilettet, og da jeg tørrede mig var der lidt rødt blod.. så tror den er god nok.. første mens er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.