krus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

TNBC

undskyld at jeg laegger to debatter ind, men jeg har bare lige brug for jeres raad.

Jeg skal vaere boernepasser, naar jeg kommer tilbage til Danmark. Og passe to boern, de kommer til at vaere 9-10maaneder og her er saa mit spoergsmaal.

Hvilke slags krus skal jeg vaelge? De der med laaget(tudekop, mener jeg den hedder) eller bare alm glas?
Jeg taenker ogsaa paa naar vi er ude i legestue eller andet, og at de kan drikke vand selv.

hva synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Maise86

Jeg har aldrig været tilhænger af tudekopper. Jeg tror det er bedst at børn lærer at håndtere almindelige kopper i stedet for de der semi-sutteflasker.

Jeg ville vælge at have de billige plastik kopper fra Ikea

Anmeld

23. juli 2012

TNBC

Maise86 skriver:

Jeg har aldrig været tilhænger af tudekopper. Jeg tror det er bedst at børn lærer at håndtere almindelige kopper i stedet for de der semi-sutteflasker.

jamen jeg taenker paa at saa jeg ikke ender med at have vand over det hele.

tudekopper er ikke saa slemme, og de er faktisk ogsaa gode naar de skal sove.

Anmeld

23. juli 2012

Janni.

Maise86 skriver:

Lige mine ord.

Til TS: indtil børnene lærer at håndtere krusset/glasset, så vil de kræve lidt hjælp, men de lærer jo hurtigt teknikken. 

Anmeld

23. juli 2012

morethanperfect

Yurie skriver:

undskyld at jeg laegger to debatter ind, men jeg har bare lige brug for jeres raad.

Jeg skal vaere boernepasser, naar jeg kommer tilbage til Danmark. Og passe to boern, de kommer til at vaere 9-10maaneder og her er saa mit spoergsmaal.

Hvilke slags krus skal jeg vaelge? De der med laaget(tudekop, mener jeg den hedder) eller bare alm glas?
Jeg taenker ogsaa paa naar vi er ude i legestue eller andet, og at de kan drikke vand selv.

hva synes i?

Plastic krus ..

Syns jeg

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Jeg er også tilhænger af at gå direkte til alm. plastik krus.

Jeg ser ingen grund til først at lære dem tud-kop, og så bagefter alm. Så hellere springe det trin over.

Anmeld

23. juli 2012

TNBC

Janni. skriver:

Lige mine ord.

Til TS: indtil børnene lærer at håndtere krusset/glasset, så vil de kræve lidt hjælp, men de lærer jo hurtigt teknikken. 

jeg ved skam godt at de lære det. men hvad gør hvis I er på tur og har vand med? Stopper I så hvergang barnet skal drikke?

Anmeld

23. juli 2012

Laulund87

Yurie skriver:

jeg ved skam godt at de lære det. men hvad gør hvis I er på tur og har vand med? Stopper I så hvergang barnet skal drikke?

De skal jo ikke drikke konstant Synes ikke der er noget værre end et barn der sidder med en sutteflaske eller tudekop hele tiden.

Vi har altid haft en flaske vand med.

Anmeld

23. juli 2012

Janni.

Yurie skriver:

Der holdes jo fælles drikke pause, så at sige.. Så må børnene tage imod vandet, eller vente til næste gang de bliver tilbudt. Det lærer de ret hurtigt. 

Du kan også overveje en drikke flaske til børnene når de er på tur. Her bruger vi en blød sportsflaske fra babadut. Den trykker Silas selv på, for at få vandet ud. 

Smider lige et link til den flaske jeg omtaler. 

http://babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/768-drikkedunk-330-ml---lime/

Bare et eksempel. 

Anmeld

23. juli 2012

TNBC

Janni. skriver:

Der holdes jo fælles drikke pause, så at sige.. Så må børnene tage imod vandet, eller vente til næste gang de bliver tilbudt. Det lærer de ret hurtigt. 

Du kan også overveje en drikke flaske til børnene når de er på tur. Her bruger vi en blød sportsflaske fra babadut. Den trykker Silas selv på, for at få vandet ud. 

Smider lige et link til den flaske jeg omtaler. 

http://babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/768-drikkedunk-330-ml---lime/

Bare et eksempel. 

takker.. har også taenkt på flaske.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.